C64 / 24 - C64 & Amiga -pelailueventt...

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2013 » C64 / 24 - C64 & Amiga -pelailueventti « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Joonas
Käyttäjätunnus: tms86

Rekisteröity: 6-2013
Lauantaina, 8. kesäkuuta, 2013 - klo 18.38:   
Heissan, Sakulaiset!

Mulla ois ilmoitus yhestä hauskasta retro-pelailutapahtumasta. Mutta sitä ennen voisin kertoa lyhyesti itsestäni:

Joonas, 26 v. retro gamer Vantaalta. En enää omista Amigaa, mutta C64:n kyllä (C64C-malli, se valkoinen). Lisäksi tuli juuri ostettua kaverilta ZX Spectrum, 48K malli. Jeps, se alkuperäinen jossa taskulaskimen näppäimistö. :-)
Amiga 500 meillä oli arkikäytössä siinä 90-luvun alkupuolella, yhdessä C64:n kanssa. Meidän Amiga oli perusmalli jossa 1 Mt muistia ja yksi levyasema. A1200:aa tai muita hienompia malleja meillä ei koskaan ollut. C64 sitten myytiin kokonaan pois joskus 90-luvun loppupuolella, ja Amiga pistettiin jonnekkin syrjään uuden PC-koneen tieltä.
Amiga 500:n sain sitten laitettua uudelleen käyttöön joskus 2000-luvun alkupuolella ja sitä sitten käyttelinkin joku 4 tai 5 vuotta, mutta nyt sekin on sitten myyty. Sen sijaan oon saanu uuden C64:n Huuto.netistä ja nyt kun asun omassa kämpässäni niin siitä en kyllä tule luopumaan. Varsinkin kun se on tällä hetkellä ainoa toimiva malli... edellinen breadbin-malli on valitettavasti hajalla. Kuka tietää vaikka tulis joskus ostettua itelleni uus Amigakin. Pitäs vaan miettiä että hankkisko A500:n vai A1200:n.. moni sanoo että 1200 on parempi kun sillä saa joillain lisäosilla yhteensopivan A500:n softan kanssa.

Mutta nyt pääaiheeseen. Ajattelin kertoa että mulla ja mun C64-kavereilla on ollu suunnitelmissa tällainen C64 / Amiga -party joka kestäis non-stoppina 24 h. Siinä partyssa olis kuusnelosia, ainakin yksi A500 ja yksi VIC-20 joita kaikkia voi pelailla. Amigan meidän juhliin tuo mun C64-kaverini. VIC-20:n tuo toinen kaveri.

Olin ajatellut myös jotain syötävää ja juotavaa ostaa juhlaa varten, niin jaksaa sit heilua yli yön. :-)

Ja tää party-paikka sijaitsisi Vantaalla, tarkemmin sanottuna lähellä Myyrmannin ostoskeskusta.

Me oltiin ajateltu järjestää tää party siinä vähän juhannuksen jälkeen.

Miltäs kuulostaa? Toivottavasti saataisiin osanottajia. Tällä hetkellä vieraita on tulossa 4 jos mut lasketaan "vieraaksi". Jos saadaan tarpeeksi ilmoittautumisia niin voitais sitten järjestäjien kanssa lyödä lukkoon tarkempi päivämäärä.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: