Amiga/SAKU-puuhapiste (tms kerhojudan...

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2012 » Amiga/SAKU-puuhapiste (tms kerhojudanssu) « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

kimmok
Käyttäjätunnus: kimmok

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 1. lokakuuta, 2012 - klo 17.28:   
Monesti oon haaveillut epämuodollisemmista/pienemmistä Amiga kokoontumisista, harrastekerhon tyyliin.

Jos joku moista Oulun alueella jaksaisi alkaa puuhailla voisin koettaa alkaa mukaan.
Jos ei niin yrittänen ihan itse alkaa vetää sentapaista ensivuonna.

Eli kokoontuminen kuukausittain/kahdessa kuukaudessa/? tms.
Paikkana vaikkapa meidän alakerta. (paikka vois vaihtua sovitusti per häppening)
Autotallistani pitäisi tulla mallia leikkaussali kunhan raksauskamppeet lähtee pois, sinne voisi aina virittää tarvittavan määrän pöytiä yms jne.

Agendalla mua kiinnostaisi esim:

-Softien ja käyttisten virittelyä
-Ohjelmien tutoriaalia / opettamista /niksejä
-ohjelmointia
-HW suunnittelua
-korjauksia
-retropelaamista
-NG pelaamista
-muita commodore hommia
-ajankohtaiset hommat
-touhuilua amiga aiheisien artikkeleiden parissa
--(esim parin sivun Saku news jos ei magazine)
-juttelutuokio "vakio?" baarissa tai saunailtamat

Eli yksi tai max about kaksi aihetta per harrasteilta. (joskus vois olla "harrastepäivä" ja vaikka majoitus)

Oiskohan ketään mukaanlähtijää tai jottain...
Tuliskohan kukaan?

 

Markku Heikkinen
Käyttäjätunnus: breed

Rekisteröity: 10-2011
Tiistaina, 2. lokakuuta, 2012 - klo 17.39:   
Ideana kannatettava, voisin jopa itsekkin raahautua tuon 200km aina sillointällöin.
Harvemmin pääsee ihan livenä jutustelemaan Amigamaisuuksia.
Mietintämyssy jauhamaan...

 

b0lt
Käyttäjätunnus: b0lt

Rekisteröity: 11-2009
Maanantaina, 17. joulukuuta, 2012 - klo 8.06:   
terve

Tämä olisi kyllä kiva ajatus. Minulla oli aikoinaan parikymmentä neliötä tuotanto tilaa chameleon bbs:ssää varten omakoti talossa ja vastaavat tilat ehkä vieläkin saatavilla. Tänne saisin tilat max 5hlö kerrallaan suht helposti. Eli ehkä liian pieni tuo tila.

Minulla olisi heittää tilaan elektroniikkan laitteita. Oskiloskooppeja, juotosasema, tolppaporakone, piirilevy jyrsin :-), jne.

Välivainiolla olisi vapaana vanha k-kauppa, vapautui mustilta ja mirriltä. Neliöitä olisi hurjasti, mutta takuulla purku uhan alla ja todnäk kallis.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: