Pc:n puukotelo

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2010 » Pc:n puukotelo « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

kitaramies94
Käyttäjätunnus: kitaramies94

Rekisteröity: 10-2009
Tiistaina, 3. elokuuta, 2010 - klo 17.21:   
Tuli tässä hullunhauska idea mieleen. (Olen 40% vakavissani)

Mitä jos tekisi puusta kotelon PC:lle... turvallisuuden vuoksi vaikka sentin holkit emolevyn kiinnitysreikien kohtiin :D

Tietysti sen verran tilaa ja ilma aukkoja että systeemi ei syty :D

 

jansa
Käyttäjätunnus: jansa

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 4. elokuuta, 2010 - klo 9.31:   
Sillä yhdellä kaverillahan oli puusta rakennetussa tornissa Amiga. Taisi olla joskus jossain Saku-tapahtumassa näytteilläkin (olisko ollut Heurekassa). Mahtaakohan kyseinen heppu olla joku Saku-foorumilaisista? Vanhemman polven amigistit varmaan ainakin tietää.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 4. elokuuta, 2010 - klo 14.26:   
En tiedä kuka mutta mulla mielikuva että joku ns kauan jaksaneista siis viittaan siihen että ei niitä ekoja luovuttajia.:-) ps. itse en ole luovuttaja odotan vaan sitä aikaa että Amigalla voisi tehdä enempi asioita kuin nykyisin ja hinta olisi järjellisempi. Ikävä vaan hommia jota haluan tehdä tuskin koskaan voi kaikkia amigalla tehdä edes linuxin kanssa koska eräiden firmojen linux tuki rajoittuu x86 puoleen. ja linuxia en halua. kotonani eniten olen kuitenkin AmigaOSin,
Mac OS Xän kanssa ja tietenkään MorphOSia unohtamatta...

 

jakodemus
Käyttäjätunnus: jakodemus

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 4. elokuuta, 2010 - klo 14.45:   
Muistaakseni Muropaketin keskustelufoorumilta löytyy puukoteloita koskeva ketju.

 

kitaramies94
Käyttäjätunnus: kitaramies94

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 4. elokuuta, 2010 - klo 20.48:   
no tossa on komee http://plaza.fi/muropaketti/kotelomodifiointia-alumiinista-ja-puusta

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: