16.5. oli J-M Jarren keikka helsingis...

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2009 » 16.5. oli J-M Jarren keikka helsingissä « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

jpq
Sunnuntaina, 17. toukokuuta, 2009 - klo 6.28:   
16.5. oli J-M Jarren keikka helsingissä oliko kukaan täällä sieltä minä en ollut maksoi ihan liikoja. ps. sitä paitsi muusikoitakin kuulemani mukaan niin vähän ettei innosta.:(

 

hooligan/dcs
Sunnuntaina, 17. toukokuuta, 2009 - klo 11.54:   
Minä olin. Ylipäänsä jäi vähän paska fiilis keikasta, suurelta osin susisurkean akustiikan takia, ei musiikin itsensä takia.

Laserit olivat hienoja ja tunnelma muutenkin ihan mukava, muutamat rohkenivat jopa tanssiakin.
Jarre soitti hanuria kerran mutta jätti soittamatta Säkkijärven polkan, siitä iso miinus. Jotain kertoo keikasta se että keikka tavallaan "keskeytyi" kolme kertaa tyyliin valot pois ja thank you very much.. aina lähti osa porukasta pois ja homma jatkui taas hetken päästä. Ensimmäiset lähtivät tunnin jälkeen pois tietätämättä että keikka jatkui vielä melkein toisen mokoman.

Ensimmäinen osio oli sellasta turhaa mitäänsanomatonta jammailua, mutta toinen puolisko oli jo ihan hieno kuultavaa.

 

Boogie
Sunnuntaina, 17. toukokuuta, 2009 - klo 20.16:   
Peräti neljä settiä siis ja jännä tapa toteuttaa ne.

 

jpq
Tiistaina, 19. toukokuuta, 2009 - klo 17.09:   
Boogie: tai miten sen ottaa.
ps. vieläkin kärvistellen että ei ollut paikalla ja akustiikka varmaan aika surkea muutenkin jarre enemmän ulkoilma konsertti muusikko silmissäni.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: