Olen Myyty

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2007 » Olen Myyty « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

KimmoK
Perjantaina, 30. maaliskuuta, 2007 - klo 9.29:   
Ainaski melkein.

Eilen pääsin näkemään ja räpläämään MacBookPro:ta.
Näkyy Apple olevan ainakin viisi vuotta PC:tä edellä.
Ihan typerää kuinka hieno käyttöliittymä OSX on, kuinka nopea se on ja kuinka stabiili se on. ja pöljän helppokäyttöinen.
Miljuuna ominaisuutta jotka haluais vuoden vanhaan wintous läppäriin on valmiina tuossa macissa. Lisäksi se toimii vatupassina, kamerana, sitä voi ohjta vaikka minkämerkkisellä kännykällä, sillä voi ajaa wintous ohjelmat natiivisti tai emuloidusti, siinä on kiihtyvyysanturit (kun tiputat sen niin se sammuttaa kovalevyn ennen kuin se mäjähtää lattiaan), se osaa sammuttaa itsensä ilman scandisk ilmiöitä,....

Olisin samassa sessiossa saanut AMD emolle räätälöidyn OSX:n mutta sen aika ei ole vielä nyt.... ensin yksi oikea natiivi Apple pitää hommata referenssiksi.

Eli pääkoneen tittelistä tulee tappelemaan Ubuntu64bit ja OSX, hupikoneeksi tsiikailen toki vielä amigamaisuuksia.

 

larrylotter
Perjantaina, 30. maaliskuuta, 2007 - klo 11.24:   
Do diin, sillä tavalla, levitköön ilosanoma kauas ja laajalle, sen parempi mitä enemmän saadaan käännytetttyä pois microsoftin orjuudesta ;D

 

hooligan/dcs
Perjantaina, 30. maaliskuuta, 2007 - klo 11.26:   
Mulla oli Toosassa upea vika. Windowsin installer oli mennyt rikki syystä tai toisesta enkä enää pystynyt asentamaan softia jotka käyttivät kyseistä schydeemiä. Löytyi parikin kikkaa kuinka sen saisi korjattua, joista kumpikaan ei toiminut. Edes installerin uudelleenasentaminen tai päivitys ei korjannut ongelmaa, jotenka, jälleen kerran: XPn uudelleenasennus \o/

Mut nyt on taas toimiva ja nopea XP ;-)

 

jPV
Perjantaina, 30. maaliskuuta, 2007 - klo 12.51:   
Tuleekos noissa mäkeissä uudelleenasennustarvetta koskaan?-) Omaan Amigaani ei ole vielä tarvinnut uudelleenasentaa käyttistä kertaakaan ;) Vuodesta 1993 porskuttanut sama asennus.. mitä nyt päivittäny uudempiin versioihin päälle ja uusia komponentteja (turboja, näyttiksiä, kaikkea). :)

 

Apache
Perjantaina, 30. maaliskuuta, 2007 - klo 19.11:   
JPV.... TÄssä tulee esille Amigan nerous.... ei tarvi juuri mitään tehdä..... Siis viritellä tottakai, mutta uudelleenasennuksia käyttikselle ei tarvi tehdä..... Amiga outrules them all..... Mäkki tulee kovana kakkosena... :)

 

Ibe U
Lauantaina, 31. maaliskuuta, 2007 - klo 1.09:   
hmm meitä on moneksi mulla on lc III ja sen käyttis on mun mielestä paljon parempi/selkeämpi/vastaavampi.

Nyky mäkit on syvältä ja poikittain, en perustele, koska, meitä on moneksi ;)

 

larrylotter
Sunnuntaina, 1. huhtikuuta, 2007 - klo 19.55:   
jpv: mä en ole ainakaan koskaan asentanut mun mäkkeihin käyttistä, käytän pelailuun v.-95 ostettua konetta, johon ei ole koskaan asenneltu käyttistä uudelleen

 

PR
Maanantaina, 2. huhtikuuta, 2007 - klo 12.20:   
Itse nelitonnisesta vuodelta '97 DT tonnikakssataseen ja sitten torniin kolmanteen koneeseen HD. Kolme käyttistä päällekkäin ja vielä porskuttaa! Kaikki mahdolliset ilman formatointia. Työjutut kaikki tallessa. Huh, voiko ne hävitäkin??? ;) Pitäis varmaan ottaa varm. kopio joskus.

 

Apache
Torstaina, 5. huhtikuuta, 2007 - klo 12.35:   
Kyllä suosittelen.... Rauta saattaa kestää ja hyvä levyt myös..... Mutta ennenpitkää levy menee paskaksi. Ei levy, mutta lukija :)


Scsi rulz

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: