Metallic Nations

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2007 » Metallic Nations « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Leevi
Maanantaina, 19. maaliskuuta, 2007 - klo 22.29:   
"Saku #12 (3/95) - 1. toukokuuta, 1995"

Tuolta löytyy linkki pelin nimeen. Muuta tuosta pelistä en kyennyt löytämään (ohjekirjat ja kaavat tuosta pelistä olen onnellisesti vuosia sitten hukannut) . Jos joku voi auttaa etsimään pelin tekijöitä tms. olisin kiitollinen avusta. Ajattelin näet koulutyönä herättää ko. pelin henkiin jos en muuten niin javan päällä.

 

Flux
Torstaina, 22. maaliskuuta, 2007 - klo 5.48:   
Eikös tuo ole se Avesoftin peli? Se PD-firma, joka rellasi myös buenon Coloris-pelin.

Jos se on se, niin pari kuukautta siivosin papereita nurkistani ja se sinikantinen läpyskä meni kierrätykseen. Muistaakseni se tuli mulle postitse, vaikka en erityisesti sitä edes tilannut, enkä edes pelannut sitä.

 

Leevi
Tiistaina, 27. maaliskuuta, 2007 - klo 21.49:   
Jep, itse tuossa vuosia sitten siivosin ja sinikantinen katosi, tosin pelin mukana tuli suurin osa kaavoista selostettuna, sekä jostain sain kaahittua itselleni täydellisen kirjasen mikä kaava mitenkin lasketaan. Pieni tuo kalevalaan verratuna oli, mutta sitäkin tuhdinpi tuo olisi uudelleen koodata jos joltakulta tuo opus löytyisi. Edes siis tuo sinikantinen.

 

Flux
Lauantaina, 31. maaliskuuta, 2007 - klo 1.48:   
Muistaakseni postissa tuli korppukin. Otin sen muistaakseni uusiokäyttöön. Muistikuvani on, että olisi ollut HD-korppu eli PC-peli..

 

Leevi
Tiistaina, 10. huhtikuuta, 2007 - klo 19.23:   
Pc / amiga, tuo siis oli uranuurtaja, koska samalle "servulle" pysyi soittaamaan amigan & pc:n clienteillä.

 

Jarmo Piippo
Tiistaina, 10. huhtikuuta, 2007 - klo 19.57:   
Leevi: Molemmissa toimivien sarjaa oli yllättäen myös eräs korppupeli, joka toimi samalta korpulta sekä Amigassa että PC:ssä (MS-DOS), siinä oli molemmille jotenkin tehty oma osionsa. :-)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: