Pari huomiota

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2007 » Pari huomiota « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Esa Haapaniemi
Keskiviikkona, 3. tammikuuta, 2007 - klo 9.39:   
Pisti silmääni täällä ryhmässä sellainen, että MorphOSsin käyttäjät ovat varsin hiljaa (tämä EI ole mikään flambeeraus yritys...). Syitähän siihen voi olla moniakin, mutta tapaus vaikuttaa minusta siltä, että nyt he ovat kovasti koodaamassa saadakseen jotakin uutta ulos tälle vuodelle (paljon on vielä päiviä jäljellä).

Mutta kun otsikkoon panin "pari", niin toinen asia joka varsinaisesti sai minut aloittamaan uuden ketjun, on että huomasin toimineeni itse toisen Amigakäyttäjän neuvojana tilanteessa missä neuvojia olisi olettanut löytyvän muitakin. Ovatko minua paremmat AmigaOS4 asiantuntijat myös koodaamassa kaikenlaista kivaa?

Tietenkin on mahdollista, että kaikki ovat vain toipumsta uuden vuoden juhlinnasta, eikä vanhuus ole tullut yksin Amigaharrastajillekaan. Vain ikinuoret jaksavat jatkaa yhteisön ylläpitoa.

Sitten tietenkin utelen, että miten etenee se ensi kesän Saku tapahtuman kehittely Tampereella? Onko vastuunkantajia löytynyt? Ovatko päivämäärät ja paikka alkaneet jo selvitä?

 

Piru
Keskiviikkona, 3. tammikuuta, 2007 - klo 12.26:   
Öö?

 

Jarmo Piippo
Keskiviikkona, 3. tammikuuta, 2007 - klo 13.35:   
Esa: Avustajiksi tapahtumaan ilmoittautuneita ei vielä paljon ole, Terholle voi yhä ilmoittautua (yhteystiedot löytyvät tapahtumaan liittyvässä viestiketjussa Interaktiivinen Saku -osiossa). Päätöksiä ei ole tehty suuntaan tai toiseen, ehkä tahti kiihtyy nyt joulu/yms. kiireiden jälkeen. Jatkokeskustelu tapahtumasta tuonne em. osioon.

 

jPV
Keskiviikkona, 3. tammikuuta, 2007 - klo 14.30:   
Äännähdys MorphOS & Classic -käyttäjältä. Pegasos ja kaksi a1200:aa päivittäisessä käytössä. Muita koneita ei. Tosin en minä mielestäni ole hiljaa ollut viimeaikoina ;) MorphOS-kehittäjät ovat olleet tapansa mukaan ahkeria. Jouluksi tuli pieni päivitys MorphOS:iin ja uudeksi vuodeksi tuli uusi versio Ambient-työpöydästä.

 

hooligan/dcs
Keskiviikkona, 3. tammikuuta, 2007 - klo 18.56:   
Itse en ole näin joulunaikaan pahemmin viitsinyt kommentoida millään foorumilla, näin varmaan muillakin. MOS-käyttäjät ovat laumaeläimiä :)

 

PR
Keskiviikkona, 3. tammikuuta, 2007 - klo 19.26:   
Ollaanhan kavereita tänä vuonna.
OS4 ja MOS. Tehdään parempi kun joku Win...

 

jPV
Keskiviikkona, 3. tammikuuta, 2007 - klo 19.52:   
PR: juu, ilmanmuuta! OS4 ja MOS on kuitenkin parempia vaihtoehtoja kuin mikään muu :). Järjetöntä tapella keskenään.

 

cahva
Torstaina, 4. tammikuuta, 2007 - klo 18.11:   
Love is in the air...

 

densho
Torstaina, 4. tammikuuta, 2007 - klo 20.30:   
'Do you think that's air you're breathing now?' ;)

 

JPQ
Perjantaina, 5. tammikuuta, 2007 - klo 2.39:   
jPV: yksi on kanssa hyvä nimittäin vanha AmigaOS...
PR: tottakai ollaan ja ollaan oltu vuodesta 85 parempia.......
PS. mulla ei ole vaan ollu sanomista et ollut kiireitä joten.

 

Apache
Keskiviikkona, 7. helmikuuta, 2007 - klo 11.51:   
Itse ihailen Amigan neroutta. Käyttäjät kehittävät sille mitä merkillisempiä sovelmia ja jotkut jopa laitteita. Missään muussa ryhmässä ei tälläistä tapahdu.

Wintöötin asennuksen aikanakin ennen sanottiin :please be patient

Nykyään sanotaan: WAIT

Se on se.... "joo mua kiinnostais tää laite." myyjä: no osta se, mutta älä ny vaan koske siihen. OIkeastaan sä oot surkee asiakas lähe kiitään."

Btw, onko OS4 tullut jo esille?

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: