Muitten vanhojen tietokoneiden retroi...

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2006 » Viestit 06/2006 » Muitten vanhojen tietokoneiden retroilua? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Joanna
Keskiviikkona, 31. toukokuuta, 2006 - klo 0.38:   
Tuli mieleen että minulla on vieläkin nurkissa tilaa viemässä vanhaa CP/M (mm. harvinainen PRK-84 tietokone) ja muuta sälää jolle pitäisi oikeastaan löytää joku paikka. Sääliksi kävisi laittaa niitä roskiinkaan (esim aitoja Microwaren OS/9n manuaaleja tms) mutta realistisesti on hyväksyttävä että kaikkeen ei ole tilaa tai aikaa.

Tietty voisi katsoa että milloin seuraava Alt-party tulee ja kantaa ne sinne ihmeteltäviksi.. mutta se edellyttäisi että jaksaisi ottaa ne esiin ja väketää demokuntoon..

 

Jon
Keskiviikkona, 31. toukokuuta, 2006 - klo 9.34:   
Voisko niitä dumpata johonkin ATK-museoon?-)

 

Joanna
Keskiviikkona, 31. toukokuuta, 2006 - klo 20.31:   
Ehkä.. Jos löytäsi semmoisen joka toimii vielä ensivuosikymmenelläkin. Ainakin paikallisen museon (jonka näyttely on Agoran aulatiloissa) tilanne on muistaakseni niin huono että se saatetaan joutua sulkemaan.

Lähinnä mietin että onkohan semmosilla systeemeillä harrastajia. Kuuslankkuharrastajia tietenkin on, mutta miten on muut 70-80 luvun vermeet?

 

Jupp3
Keskiviikkona, 31. toukokuuta, 2006 - klo 23.59:   
Mulla on jo Commodore 128D, en tarvitse enää toista CP/M konetta :)

 

JPQ
Perjantaina, 2. kesäkuuta, 2006 - klo 7.11:   
Joanna: sanotaan toki muitakin vanhoja koneita harrastetaan no ainakin MSX harrastajaan olen ollut tipan yhteydessä. Teki pitkään sillä lähes kaiken tietääkseni. Nykyään kait netti surffaus Macilla? vai muistanko metsään mutta homma jatkuu muuten.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: