Mikä on M$:n tunnusmelodia

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2006 » Viestit 06/2006 asti » Mikä on M$:n tunnusmelodia « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

TSK
Keskiviikkona, 1. maaliskuuta, 2006 - klo 19.25:   
Yes Sir, I can bugi

 

JPQ
Keskiviikkona, 1. maaliskuuta, 2006 - klo 21.32:   
Tsk: tää on hyvä. ja tuon soundeista ne on hyvin
digitaaliset,ja muoviset. Koska alkuperäis biisissä jonka nimestä
väänsit on tosi loistavat soundit.

 

itix
Keskiviikkona, 1. maaliskuuta, 2006 - klo 23.18:   
Mun Windows 95 ei ole kaatunut kertaakaan.

 

Jon
Keskiviikkona, 1. maaliskuuta, 2006 - klo 23.36:   
itix: siinä on joku vika.

 

Frn
Keskiviikkona, 1. maaliskuuta, 2006 - klo 23.38:   
itix: Oletko koittanut laittaa koneen päälle? :)

 

JPQ
Torstaina, 2. maaliskuuta, 2006 - klo 14.11:   
Frn: no totuuden nimissä minäkin sanon että kyllä mulla SimpleMail
morphosissa useammin kaatuu kun sukulaisen koneen ME. Ja toiseksi
jossain koneissa jostain syystä Windowsit on vakaampia. PS. olen reilu
eli en kenenkään puolella nyt.

 

Some-E
Tiistaina, 18. huhtikuuta, 2006 - klo 16.28:   
Tähän vois jatkaa omatekoisella vanhalla vitsillä:

If M$ created a microprocessor, it would definitely include a cash-register.

P.S: Windows 98 toimi yhdellä ja samalla asennuksella yli 5 vuotta - sitten vaihdoin konetta. Parhaimmillaan kolme äänikorttia yhtä aikaa kiinni (1 ISA + 2 PCI), kortit ja softat ja prossu (AMD sekä Intel) tietysti eli tarpeitten mukaan. En muista totaalijumeja tai kaatumisia. Toimiva emo ilmeisesti (vinkki: vapailla markkinoilla edelleen, äänieristetty AT-koppa+emo+prossu P233MMX+perusnäyttis :).

 

The Real J.
Keskiviikkona, 19. huhtikuuta, 2006 - klo 7.51:   
Meikäläisen kotikoneessa pyörivä Windows ei ole muistaakseni kaatunut kertaakaan. Tosin sitä ei ole kytketty verkkoon ja käytän sitä yksinomaan pelaamiseen. Samassa koneessa dualbootilla toimiva Linux on vakavaan käyttöön.

 

Jarmo Piippo
Keskiviikkona, 19. huhtikuuta, 2006 - klo 8.13:   
Ja lisää vanhoja:

"Ohjelma Sydämentahdistin on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan. Mikäli ongelma ei häviä, ota yhteys valmistajaan." -Win CE automaatiosovellukset :)

 

KimmoK
Keskiviikkona, 19. huhtikuuta, 2006 - klo 10.02:   
Mulla on kaatuilleet kaikki wintoussit vaikka olen käyttänyt niitä ihan kiltisti. Aivan sama mikä rauta on kyseessä. NT sukuisilla kaatumista yleisenpää on se että kone halvaantuu niin ettei siinä toimi mikään järkevästi. Eli se on pakko buutata.

Kevytvitousseista ehkä stabiilein oli W95. Tai sitten aika kultaa muistot. Kaverit sanoi että W98 ois stabiilinpi, mutta mulla W98 on aina osannut kaatua ihan itsesäänkin...


Wintous soundit mulla on nykyisin Galacticasta. Ehkä se on galactican raiskausta mutta kun ne saundit on niin coolit. ;-)

 

allu
Keskiviikkona, 19. huhtikuuta, 2006 - klo 14.20:   
KimmoK: "Wintous soundit mulla on nykyisin Galacticasta. Ehkä se on galactican raiskausta mutta kun ne saundit on niin coolit. ;-)"

Laitappa äänisetti johonkin ladattavaksi(tai maililla). Itse kans suuri galactican fäni :). Paitsi jos ovat uudesta sarjasta niin unohda...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: