Macin selaimet

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2006 » Viestit 06/2006 asti » Macin selaimet « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Amigisti
Perjantaina, 13. tammikuuta, 2006 - klo 15.07:   
Voi hemmetin hemmetti. Macillä ei ole yhtään kunnollista selainta missä voisi toimia kaikki samat toiminnot kuten PC:llä. Esimerkiksi Wysiwyg-pohjaiset web-lomakkeet EI toimi. Hemmetti kun kone maksaa ensin miljoonan ja sit kuitenkin tarvii PC:tä käyttää kun haluaa nettiä selata. Argh! Argh!

 

Joanna
Perjantaina, 13. tammikuuta, 2006 - klo 15.18:   
Jos ne ei toimi oikein Macin Firefoxilla niin luultavasti ne ei toimi 'oikein' kuin IE:n tietyllä versiolla.. jolloin taas ongelma on niiden tekijässä..

 

Ville
Perjantaina, 13. tammikuuta, 2006 - klo 19.06:   
Ja IE:tä ei todellakaan kannata käyttää kuin hätätapauksissa.

 

Joanna
Lauantaina, 14. tammikuuta, 2006 - klo 1.07:   
MIelipiteeni on että jos joku kaupallinen tms. saitti ei toimi 10% selaimista (niiden aktiivisen ja tietävien 10%) eli firefoxilla niin silloin sen tekijällä ei ole kiinnostusta sellaisin asiakkaisiin johin katson kuuluvani. Ja silloin ainakin minulla tulee erittäin kriittinen asenne siihen että kannattaako niille yleensä rahojaan antaa tms.

 

Jon
Lauantaina, 14. tammikuuta, 2006 - klo 12.54:   
Itse en ole IE:tä käyttänyt kuin siellä Microsoftin update-sivustolla ja hyvin olen pärjännyt pari vuotta.

Kyllähän sitä monenlaista web"masteria" maailmaan mahtuu.

 

Jani Kuituniemi
Lauantaina, 14. tammikuuta, 2006 - klo 14.25:   
Kyllä itse ainakin Macilla tulee käytettyä sitä omaa Safaria. Ihan kelpo selain. On mulla asennettuna Operakin sitten niitä varten, jotka ei sillä toimi. Noilla kahdella on pärjännyt varsin hyvin.

 

Amigisti
Maanantaina, 16. tammikuuta, 2006 - klo 12.55:   
Miten on selitettävissä että PC:n Firefoxilla jokin toimii mutta ei Macin Firefoxilla?

 

JPQ
Maanantaina, 16. tammikuuta, 2006 - klo 14.32:   
Amigisti: jos se käänetään jostain alusta spefisiseksi käännetyistä
palikoista joista osa on "rikki". Näitä palikoita mitä tarkoitan
vaikka LibPNG,ja moni muu. Tosin alusta spefisiä en osaa nimetä nyt.

 

itix
Tiistaina, 17. tammikuuta, 2006 - klo 17.39:   
Macin Firefox voi olla vanhempi kuin PC:n.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: