Hi again my Friends

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2005 » Viestit 12/2005 » Hi again my Friends « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Petri Keckman
Perjantaina, 16. joulukuuta, 2005 - klo 23.37:   
puhutteko suomea ja oletteko lisäksi opsikellut Platonin ideaopin ja tehneet siitä opsita oman aikaansa seuraavan sovelluksen päähänne?
kyllä?>hyvä voimme edes periaateessa aloitta keskustelun. Yritin aloitaa jossain muualla, anteeksi, että vaikutin töykeältä, tarkoitus ei ollut olla sitä teille. Olen vain huomannut, että maailmassa yleensä joutuu tyhmille olemaan ja viimeaikoina olen ollut tavallisten ihmiset seurassa. Jos anon jotain töykeää tästä eteenpäin niinmuistakaa minut tästä: "Amiga voi olla parempi"...Ja minä haluan sen feeliksellä As A Matter Off Fact She Is BAck. Minun amigani on roskiksessa. teolette jaksaneet varmaan koota hienoja systeemeitä. en tiedä, mutta voin luulla. Täällä Windows puolella menee suht kivasti XP:n kanssa, mutta voi kuvitella kuinka kivaa kaikki voisi olla jos minulla olisi käytössäni jonkun teidän kasaama sydeemi. Tarkoitan: mitenhän sen sanoisi että se menisi jakeluun: Se sinun pöydälläsi oleva hieno sydeemi siinä, johon on kerätty ilmaisohjelmiaja maksettujakin. kun siitä ottaa kaikki henkilökohtaiset datat pois, niin mitä jää pöydälle: kone, jota maailma ehkä odottaa...Se on dataa siinä sydemissä. Siitä vaan DVD:lle jne...jne..miettikää

ja lukekaa esim tota:
rec.horus.at/music/gabriel/Songs/...

pls. thnk you
palaan ehkä ensi viikolla asiaan..
ps. te olette ystäviäni en tullut vihamiehenä. Aiemmin kuin ihmettelin että miksi te siellä vielä Amigalla leikitte, niin se oli sen ihmettelyä, että Maailmassa on todella 100000000 PC:tä, että millä se tilanne siitä muka muututisi. Mutta Uskokaa pois: Minä voin kertoa täältä PC:maailmasta: täällä menee ihmisten töistä 50%paskan torjuntaan...

 

Petri Keckman
Perjantaina, 16. joulukuuta, 2005 - klo 23.40:   
linkki meni pieleen.


eka laulu tosta listasta:
http://rec.horus.at/music/gabriel/Songs/comment.cgi

sry

 

Petri Keckman
Perjantaina, 16. joulukuuta, 2005 - klo 23.45:   
Ja jos olette elämässännne muustakin kiinnostuneita, niiin väitän että ainakin Helsinkin oleellisimmat keskustelut käydään Nyt tuolla:
sfnet.huuhaa/search?q=keckman...

ai ei saa mainostaa? Saahan paska shappootakin mainostaa tässä maailmassa miksi ei siis asiaa?

 

Petri
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 0.11:   
sry

tos on mun mielest päivän vitsi. mut en tiedä sitten kuka ketkä nauraa...

http://koti.welho.com/pkeckman/lakiamma/

http://koti.welho.com/pkeckman/katepilari/
ja ny mä pidä turpani ki ja tu takas vast ens viikol, ku kerra lupasi, paitti voi oll et aiaksemminki, jos syntyy keskustelua. ja btw. en ole ollut kännissä vuoden 198 jotain..et se siitä Petri on aloittanut viikonlopun vieton..Kato ei tartte aina niin sanan nussija olla et kirjuuttas viimese pääl oikkke jos on asiaa - tai vaikka ei olsikaan.

 

Ibe U
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 2.26:   
Petri OK ymmärretään :) jyrkkiä olla me uskotaan amigaan ;)Ainakin omasta puolestani. :) Vaikka aika tylyä ja vaikealukuista olikin.

Vaikka oletkin oikeassa, amigalla olis vielä mahdollisuus jos se vain ilmestyisi, ei sillä väliä vaikka se olisi se troikan härpäke, joka on lähinnä naurettava, vai se toinen johon joutuis hommaamaan mini-pci näytön ohjaimen :)

Amigan pitäisi tulla pakettiana, ei vain emona ja siihen troikka tähtääkin, vaikka mistä kukaan tietäisikään eyetechin suunnitelmista, mutta kyllä itse veikkaaan että Hyperion odottaa että OS4 on valmis samaan aikaan raudan kanssa, se ainakin olisi kaupallisesti järkevää.

Heh MINI-PCI näytönohjain, se itse asiassa olis traditionaalista, aatelleen alkuperäistä :) "Commodore" tyyliä.

Vain 2% ostajista haluaa / vaivautuu itse kokoamaan koneensa, miksi amiga harrrastajat olisivat erillaisia.

 

Ibe U
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 2.27:   
PS sen teoksen nimi on utopia

 

Petri Keckman
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 10.04:   
siis mä tuun kohta varastaa teiän jonkun koneen ja kannan sen amiga tehtaalle protona: että tällanen paketti tehkää tällaisia: kerätkää noita lisälaitteita mitä tää köyhin amigaharrastaja on haalinnut masinaansa ja ne hänen siinä parhaimmat ohjelmat pistäkää sinne - tai siis antakaa niiteen olla siellä ja kopioikaa DVD:lle. Voi luoja!?!

maailman yksinkertaisin asia. ehkä tulen 2 viikon kuluttua katsomaan osaateko laskea että 1+1=1

Teidän tajuntanne on niin viimevuosidalla jotenkin? Siis kai nyttehdas osaa kerätä ne yhteydt sinne lisä laitevalmistajiin siten että saadaan 100 miljoonaa samanlaista Amigaa väsättyä tehtaalla, kuin mitä sillä (uskon niin) köyhimmällä Amiga harrastajalla on siellä jossain katsomon ylä'rivissä. jne...jnee..

 

Petri Keckman
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 10.09:   
äläkäänkö kukaan vastako yhtään mitään tohon edelliseen viestiin, eenenkuinm on lukenut pari kertaa udestaan sen threadin viestit mistä mut jo potkastiin pois ja nämä uudestaan ja sitten vaikka takaperin ja käy välillä kävelyllä ja katsoo ikkunasta ulos ja kuuntelee hyvää musiikkia (tuskin tiedätte edes mitä sellainen on?) Amiga on hyvä kuoppa, mutta maailmassa onmuitakin kuoppia kaivettavana. Jos kaivaa vain yhtä kuoppaa tulee tilanne sellaiseksi, että sieltä ei oikein enää pääse ylsö. Jotain santaa sieltä lentää, mutta päätä ei ole enää näkyvissä. AMiga on väärä uskonto: IIIhmINENE on AInioa USKonTO. S eon aino akuoppa jota kannattaa kaivaa.

 

rrebel
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 10.44:   
Pakkohan nuo on lukea vähintään kolme kertaa.. että saa edes tolkkua siitä mitä ollaan sanomassa.. herranen aika.

 

Petri Keckman
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 11.00:   
ja melkein sanoisin että jatkot sfnet.huuhaa:seen

http://groups.google.fi/group/sfnet.huuhaa?lnk=lr

te amgistit leikitti vähä liian pienillä leluilla

eli kaikella 'ystävyydellä' - joudun laittamaan tuon sanan lainausmerkkeihin, koska minulla on sille erimerkitys kuin teillä - tervetuloa sfnet.huuhaaseen keskustelemaan aiheesta.

 

JPQ
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 12.35:   
Hyvä herra Keckman
Jokainen arvostaa sitä mitä arvostaa minä ottaisin mielummin hitaan ja luottevan auton kun nopea, ja ongelmallisen. Toiseksi kun softista maksanut ei viitsisi hankkia konetta jossa ne ei toimi eihän?

 

Petri Keckman
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 12.56:   
ejnpä ymmärtänyt mitä kysyit. Jos sulla on siis toimiva konebittikokoelma siinä pöydässä, niin kannetaan se prototyypiski. En näe enää eroa koneen ja softan vlillä. Se mikä sinulla on siinä käytässäsi on laite. Se on rakennettu laite. Viedään tehtaalle protyypiski. Piste.

---
Huuhaassa on aika sekavaa. Ei teidän ehkä sinne tarvikaan tulla. Mä voin laittaa tänne ihan vain luettavaksi, jos kiinostaa. Liittyykö ne mitenkään Amigaan, on teidän mielteidenne varassa.

 

Petri Keckman
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 12.57:   
ajkattaleppas asuntoasi. Kuka sen teki? Monet, ellei ihmiskunnan aikaisemmmat ideat ovat toteuttaneet sen. Joku luolamies keksi aikoinaan, että luolan sijasta voi rakentaakin asumuksen. Oletsä siis gvelkaa sille luolamiehelle, koska hänen oli se ensimmäinen patentoitava ajatus: TALO.


Onks sulla tuhkakuppia siellä huomneessas. Ktopas sitä oikein konkreetisesti ja kysy siltä, että mistäs tiesit siihen tulla? Minä vastaan: Kolumbus löysi Amerikan ja toi tupakan tullessaan Euroopppaan. Pölöjille "vapauden" (tehdä järjettömiä juttuja) ihannoiville Amerikkalasille tahdon sanoa, että kyse ei ollut todellakaan Pohjois AMerikasta. Koska jenkeissäkin poltetaan tupakkaa, Kolumbus ilmeisesti sekä toi että vei sitä. Mut kysymys olis siis, että mitäsikös meiän maksaa Kolumbuksen perikunnalle veroa siitä, että hän toi tupakan meille tänne? tms..


On siinä vapauden saarnaajat Amerikkalaiset. Joo vapauden ja demokratian nimissä meillä on lupa tappaa muita kansoja. Jos mä olisin ollut se LAden, niin mä olisinkeksinyt jotain vielökin vittumaisempaa kuin toi torneihin törmääminen. Olen keksinyt jo nyt, mutta en kerro.


Eiku siis rahasta. Raha hyörii pyörii sinne tänne ihan hervottomasti. Mä entajuu miksi mun pitää maksa tästä talosta mitään enää, sehän on jo mulla tässä näin. Eiku olemmä kerran kirjoittanut loogisen analyysin rahan hyörinnästä ja pyörinnästä mutta en saa siihen nyt otetta.


--
tehään yhessä huuhaasta klassikko jo omana elinaikanaan

 

Petri Keckman
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 12.59:   
Siis ihminen rakentaa aikaisempien sukupolvien ideoista käsiään käyttämällä television: se on laite. Ihmine nrakentaa aikaisempien sukupolvien ideoista käsiään käyttämällä tietokoneen: se on laite.

Viedään se tehtaalle ja sanotaan, että alkakaapas valmistaa tollasia 4 miljardia kappaletta tälle planeetalle. Otetaan sitten lisää jos tulee tarve.

 

Petri Keckman
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 13.06:   
Hyvä herra Keckman
Jokainen arvostaa sitä mitä arvostaa minä ottaisin mielummin hitaan ja luottevan auton kun nopea, ja ongelmallisen. Toiseksi kun softista maksanut ei viitsisi hankkia konetta jossa ne ei toimi eihän?
>
Ei tietenkään. Sulla on siinä nokkas edessä ihmiskunnan sulle valmistama kentieds jumalan luoma laite. Ja se toimiii...
Siis et kai sinä luule, että kritisoin amigaa? Minähän nimenomaan yritän ideoida sitä, että se laite sinun pöydältäsi saataisiin kopioitua moneksi. Ihmine keksi kirveen. Se ei eroa idea tasolla yhtään siitä sun koneesta. Sun koneessas ei ole yhtään enemmän "softaa" kuin kirveeesä on muotoiltu kahva.

 

Petri Keckman
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 13.15:   
en minä kyllä varma ole että onko se sun kotona oleva bittimuovipiilaite se mitä kissojen ja koirien kanssa kannattais alka hakee. voi ollakin jos se kerran toimii. ja must tuntuu, että mulla ei ole paljon vastaan sanomista sulle, koska mä en tiedä. Toivottavasti te siellä Amiga yhteisössä tulette yhteisymmärrykseen ja sopimukseen siitä kenellä se paras on. Ottakaa se vaikka seuraavan suomen amiga kät. ry:n kokouksen esityslistalle, mutta tehkää hyvät valmistelut ennen kokousta, että kokouksessa sitten vaan päätäätte asista enää. hope so.

 

Moderaattori
Lauantaina, 17. joulukuuta, 2005 - klo 14.59:   
Eiköhän tämä riittänyt tätä lajia tällä kertaa... Sinne huuhaaseen leikkimään sitten vain.