CD:n vanha sessio näkyviin

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2005 » Viestit 12/2005 asti » CD:n vanha sessio näkyviin « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Frn
Sunnuntaina, 16. lokakuuta, 2005 - klo 20.53:   
Eli tilanne on se, että CD:lla oli yksi sessio, ja levy multisessio. Siihen on kirjoitettu toinen sessio perään siten, että tämä ensimmäinen sessio ei näy. Softana on ollut kaiketi Nero 6.

Kysymys kuuluukin, voiko tämän ensimmäisen session tiedot kaivella esiin jotenkin näppärästi?

 

Thoriel
Maanantaina, 17. lokakuuta, 2005 - klo 1.25:   
Tervetuloa ihanaan Windows-maailmaan. Ainakin IsoBusterin free-versiolla saa mokomat näkyviin. Asennusvaiheessa valitse "Free Functionality", silläkin saa multisessioiden sälät näkyviin ja avattua tai vaikka purettua levylle.

 

Frn
Maanantaina, 17. lokakuuta, 2005 - klo 10.34:   
Kiitos Thoriel! Pelastit juuri 120MB lomakuvia. Muutamaa softaa olinkin jo kokeillut, mutta niistä ei ollut tähän apua. Ainoa miinus on, että Windows ei tunnu osaavan enää tehdä noista thumbnaileja, lieneekö metadataa jäänyt matkan varrelle vai mistäköhän Windows nuo kuviksi tunnistaa?

Ja vielä vinkki: jos nettikahvilassa, esimerkiksi Budapestissa, ei ole mahdollisuutta itse poltella levyjä ja vaikka paikan pitäjä vakuuttaa osaavansa lisätä sessioita levylle, älkää nyt kuitenkaan missään tapauksessa antako sitä vanhoja kuvia sisältävää levyä poltettavaksi.

 

JPQ
Maanantaina, 17. lokakuuta, 2005 - klo 14.01:   
Frn: tiedoston päätteestä tuntuu windows tiedostot tunnistavan ainakin ennen ei ole ollut mitään hienompia tapoja.

 

Frn
Maanantaina, 17. lokakuuta, 2005 - klo 15.05:   
Joo, eipä näytä toimivan nuo thumbnailit tällä konella minkään muunkaan kuvan kanssa. Syytä voi vain arvailla.

 

Thoriel
Maanantaina, 17. lokakuuta, 2005 - klo 18.39:   
Frn: En hoksinut kysyä, onko kyseessä Windows 2000. Jos on, niin kokeilepa tarkistaa Windowsin rekisteriä tämän tai tämän ohjeen mukaan. Ainakin itse olen korjannut vastaavan ongelman yhdessä W2k-koneessa tuon rekisteriavaimen avulla.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: