Kunnon/oikea näppis himonörteille !...

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2005 » Viestit 09/2005 asti » Kunnon/oikea näppis himonörteille ! « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

TSK
Torstaina, 16. kesäkuuta, 2005 - klo 0.14:   
http://www.daskeyboard.com/

 

Joanna
Torstaina, 16. kesäkuuta, 2005 - klo 0.20:   
Hmm.. saakohan tuosta skandiversiota :)

 

TSK
Torstaina, 16. kesäkuuta, 2005 - klo 2.42:   
Joanna: HIH LOL :)

 

Seppo
Torstaina, 16. kesäkuuta, 2005 - klo 15.10:   
Joanna: Eikös se vain ole oikeasta key mapistä kiinni? Paras fiitseri minusta tuossa on nuo "force feedback" tyyliset näppäimet, tuossa et paina NumLockia vahingossa päälle... :)

 

fragment
Perjantaina, 17. kesäkuuta, 2005 - klo 7.15:   
Jos se on paras feature niin kannattaa mielummin harkita KeyTronicin ErgoForcea. Ainoa ero noissa näppiksissä on hatut. Ja tietty hinta ja takuu.

 

TSK
Perjantaina, 17. kesäkuuta, 2005 - klo 18.53:   
Saahan noi kirjaimet raaputtaa pois omastakin näppiksestä tai peittää eristysnauhalla.

 

Jope
Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 12.14:   
Keytronicit on parhaita näppiksiä! :-)

Nyt tosin töissä on näitä HP:n versioita, mutta sama tuntuma, sama key pitch, sama valmistaja. :-)

Ergoforcella on muuten mukavan jännä kirjoittaa, se on aika hyvin onnistunut se kalvon jäykkyyden tasapainotus. Itse en valitettavasti Ergoforceja omista, sillä harrastan vaan näitä Windows-napittomia Keytronicceja.

 

Marq
Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 12.55:   
Käsittämätöntä tuubaa oli ainakin duuniin koneen mukana tullut bulkki-Keytronic. Taikinainen tuntuma ja hukkasi painalluksia. SGI:n tietyn aikakauden PS-näppikset on parhaita vastaan tulleita.

 

TSK
Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 23.41:   
Näppisten paremmuudesta kun puhutaan niin kaiholla muistelen ensimmäisiä A500:sia. Niillä kirjoitti kuin itsestään ! Ei tää mun Keytronic:cikaan hassumpi ole.

 

Wizor
Perjantaina, 1. heinäkuuta, 2005 - klo 7.08:   
Logitech:n UltraX Flat tällä hetkellä käytössä ja vielä ei ole parempaa ollut itsellä. Mahtava tuntuma, kevyt painella ja hiljainen! Toki vaatii hieman totuttelua ns. "läppärimäisyytensä" takia.

Tuo vaikuttaisi kyllä hauskalta myös! Eikä olisi väliä onko valot päällä huoneessa tai ei ;)

 

Thoriel
Perjantaina, 1. heinäkuuta, 2005 - klo 8.42:   
Wizor: Haa, itse sijoitin jokunen kuukausi sitten samaan näppikseen, kun tympäännyin norminäppisten vikinään ja kitinään ajan myötä. Aivan rok värkki!

 

Jope
Torstaina, 7. heinäkuuta, 2005 - klo 22.20:   
Kukapa sitä muutenkaan näppäimiä katsoo, kun kirjoittelee.. Turhaan hidastaa vaan sellainen.

Marq, KT-2001:n tyylinen keytronic on ainoa, jota voin itse tukea, ne muut pienemmät mallit on tuntumaltaan ihan kamalia.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: