Talent IT

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2004 » Viestit 12/2004 asti » Talent IT « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

miksuh
Maanantaina, 1. marraskuuta, 2004 - klo 19.32:   
Ajattelin hiukkasen mainostaa tämmöstä, koska ehkä jotain muutakin kun mua kiinnostaa mennä tonne. Itse olen käyny noissa tapahtumissa pari kertaa, ihan asiallinen ja suositeltava IT-alan opiskelijoille.

http://www.talentit.tkk.fi/

 

Joanna
Tiistaina, 2. marraskuuta, 2004 - klo 0.29:   
Kannattaa muuten suhtautua noihin IT-firmoihin ja niiden tarjouksiin terveellä kritiikillä. Ainakin Yomi on viimeiset pari vuotta ollut tehokas pistämään väkeä pihalle.

 

miksuh
Torstaina, 4. marraskuuta, 2004 - klo 17.10:   
Oli ihan kannattava käynti toi, mitään työsopimusta ei vielä solmittu toki :) Mutta keskusteluja kyllä, ja sanosin, että mahdollisuudet päästä pariin softa firmaan parani huomattavasti :) Lähinnä oli puhetta ensi kesästä ja inssityön tekemisestä ens syksynä jälkeen.

 

miksuh
Torstaina, 4. marraskuuta, 2004 - klo 17.11:   
Mutta missä oli Nokia ? Musta niiden piti olla tuola. Mä en kyllä ehtiny tonne ihan niin aikasin, kun oli tarkotus, eli ehkä ne ehti pakata kamppensa ja häipyä ennenkun tulin paikalle... Olisin kyllä mielelläni käyny juttelemassa nokian tyyppien kansskin.

 

miksuh
Torstaina, 4. marraskuuta, 2004 - klo 17.13:   
Ör. siis:

Lähinnä oli puhetta ensi kesästä ja inssityön tekemisestä ens syksynä.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: