Tiedätkö missä eurosi kulkevat?...

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2003 » Viestit 09/2003 asti » Tiedätkö missä eurosi kulkevat? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Dakkus
Sunnuntaina, 13. heinäkuuta, 2003 - klo 23.57:   
Eurobilltracker.com on mielenkiintoinen suomenkielinen sivusto, johon kannattaa tutustua jos aihepiiri kiinnostaa vähänkään. Sivuilla on tarkoitus syöttää omiin näppeihin päätyvien euroseteleiden sarjanumerot, arvot ym. tietoja. Myöhemmin voit seurata, missä päin Eurooppaa oma setelisi seikkailee. Se voikin löytyä vaikka luxemburgilaisen bisnesmiehen taskusta kuljettuaan Espanjan kautta! Aika paljon on seteleitä syötetty, paras seteli on päätynyt jo kolmen Eurobilltrackerin käyttäjän käsiin. Sivuilla on muutenkin mielenkiintoista infoa seteleistä ja niiden tekopaikoista - tiesittekö että suomalaisia seteleitä tehdään mm. Ison Britannian Gatesheadissa, vaikkei Iso-Britannia ole edes euromaa!

Itse olen syöttänyt tähän mennessä 60 eri seteliä jotka ovat olleet:
1x50e
19x20e
15x10e
25x5e

linkkihän oli
http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=11535

Tule mukaan nostamaan Suomea korkeammalle listasijalle!

 

JPQ
Maanantaina, 14. heinäkuuta, 2003 - klo 0.15:   
Dakkus: Iso Britaniaa en tiennyt.
PS. Täytyy katsoa joskus jos jaksaa tuota linkkiäsi.

 

itix
Keskiviikkona, 16. heinäkuuta, 2003 - klo 22.39:   
"tiesittekö että suomalaisia seteleitä tehdään mm. Ison Britannian Gatesheadissa, vaikkei Iso-Britannia ole edes euromaa!"

Enpä tiennyt, mutta ei ollut yllätyskään. Suomessakin voisi helposti painaa muiden maiden valuuttoja, ellei ole painettukin.

 

itix
Torstaina, 17. heinäkuuta, 2003 - klo 19.34:   
Ai niin, jos klikkaatte tuota linkkiä niin jättäkää se kysymysmerkin jälkeinen osa pois. Eli:

http://www.eurobilltracker.com/index.php

:-)

 

Dakkus
Lauantaina, 19. heinäkuuta, 2003 - klo 10.28:   
Noh, eipä sitä index.php:täkään siihen loppuun tarvitse.
Sama se, millä linkillä menee. Tärkeintä on käyttäjien suuri määrä, koska se nostaa osumatodennäköisyyttä entisestäänkin.
Se, että jättää tuon referer-tekstin tuohon nostaa numeroa, joka kertoo, kuinka monta henkilöä olen palveluun referoinut. Siitä on minulle se ilo, että näen, miten hyvin mainostaminen on tehonnut ja saan hyvän mielen, sekä se, että pääsen ylöspäin pääsivun oikean laidan top10-listalla. Teille siitä on se ilo, että saatte hyvän mielen oltuanne kilttejä :))
Olisi kilttiä käyttää sitä referer-numeroa, mutta ei ole kyllä todellakaan mikään pakko :)

 

Piru
Lauantaina, 19. heinäkuuta, 2003 - klo 19.43:   
En ollut kiltti. Anteeksi. :)

 

Dakkus
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 2.07:   
Lupaan, että joulupukki ei kuitenkaan ainakaan tämän takia jätä tuomatta sinulle lahjoja :)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: