Ei mitään oikeudenmukaisuutta... (par...

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2003 » Viestit 06/2003 asti » Ei mitään oikeudenmukaisuutta... (parhaat pelit) « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

KimmoK
Tiistaina, 6. toukokuuta, 2003 - klo 10.57:   
Legend of Zelda historian paras peli

DOOM (YRJÖÖÖÖÖÖÖÖ!) sijalla 2, GTA sijalla3 ....

On tainneet pikkupiltit päästä äänestämään kun kaikkien aikojen paras peli Elite ei näy listoilla...

 

Tx3
Tiistaina, 6. toukokuuta, 2003 - klo 11.37:   
Elder Scrolls III: Morrowind, Pirates!, Elite, Final Fantasy 9, Chrono Cross, Nethack, Adom, Tekken III jne. :)

 

Rebb
Tiistaina, 6. toukokuuta, 2003 - klo 12.15:   
Zelda on kyllä aivan oikeutetusti ykkösenä.
Omia suosikkeja myös Chorono Trigger, FF 6 ja Monkey Islandit. Doom oli ehkä mullistava peli, mutta ei todellakaan hyvä peli.

Elite on todella hyvä peli, mutta ei taitaisi päästä omalle Maailman parhaat pelit top 10 listallle. Tästäpä johonkin uusi threadi, jollei jo ole? Parhaat pelit ja Amigan parhaat pelit.

 

Seppo
Tiistaina, 6. toukokuuta, 2003 - klo 16.58:   
Rebb: Hyvä idea. Top 10 yleensä ja Amigalle erikseen. Ei tarvitsisi välttämättä laittaa näitä erikseen paremmuusjärjestykseen, koska silloin voisi mennä vaikeaksi - vapaa lista riittää. Ja mieluusti kunkin pelin kohdalla lyhyt kommentti miksi peli on niin tavattoman hyvä. Noita kommentteja olisi sitten mukava lukea :)

 

KimmoK
Tiistaina, 6. toukokuuta, 2003 - klo 20.35:   
@Rebb

Jep, sen perusteella mitä olen Zeldasta kuullut, niin paikka voi todellakin olla täysin ansaittu. Mutta ne siinä listassa seuraa perästä....

Mutta niinhän se oli, että makuasioista ei voi (muuta kuin) kiistellä.

Elite ... niin, makuasia. Se kuitenkin lienee se yksittäinen peli jota minä olen eniten pelannut. Minulla top10 listalla lähellä perässä tulee BoulderDash, SimCity(sarja), RRTycoon, Millennium2.2, Frontier ...


... hmm... miksiköhän sillä Decathlon:lla tuli rikottua ainakin kymmen C64 joystickiä... kaipa sekin oli aikansa helmi.

Nykypeleissä yleensä on enemmän kuorrutusta kuin sisältöä.

 

KimmoK
Tiistaina, 6. toukokuuta, 2003 - klo 20.37:   
Clarification: "Mutta ne siinä listassa jotka on seuraavina zeldan perässä.... "

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: