Miamin uudelleenrekisteröinti

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 07/2003 » Miamin uudelleenrekisteröinti « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

J.
Maanantaina, 14. heinäkuuta, 2003 - klo 16.29:   
Kuinkahan hyvin mahtaa onnistua Miamin uudelleenrekkaus pitkän tauon jälkeen. Ostin joskus ajat sitten Miamin ja rekkasin sen mutta kun onnistuin tuhoamaan vanhan kiintolevyn uutta asentaessani menetin samalla avainfileen. Levy on vielä hyllyssä ja sarjanumero on levyn päällä vaan mitenpä mahtaa onnata uudestaan rekkaus näin pitkän tauon päästä ? Kyllähän tuolla ei-rekatullakin toimii mutta esmes Google-ryhmiin kirjoittelu taitaisi vaatia MiamiSSL:n käyttöä, joka taas vaatii kai rekatun Miamin. Vai onnistuisiko tuo sillä OS3.9:n mukana tulleella TCP-stackilla ?

 

ZAK
Maanantaina, 14. heinäkuuta, 2003 - klo 17.27:   
OS 3.9:n Genesis toimii ihan hyvin.Vaatii sitten jonkin salauksen.Rekisteröi IBROWSE 2.3 ja käytä sillä AmiSSL:ää....pelaa hyvin.Rekisteräimätönkin Voyager sisältää oman suojauksensa...toimii hyvin.AWEB on ilmaisjakelussa ja vaatii AmiSSL:n...Vähän kimurantimpi saada pelittämään.
Miamin tilanteesta tällähetkellä en valitetavasti ole perillä.

 

J.
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 16.55:   
Okei, homma selvä. Instasin tuon Genesiksen, ostin sitten tuon IB 2.3:n ja imuroin samalla AmiSSL:n ja asensin sen. Pikaisella testauksella tuntuu selvästi toimivammalta kuin 2.1 kun kaksi ongelmasivua toimivat ihan bueno - Saku-foorumi ja ADOM-foorumi. Toimiiko tuo AmiSSL sitten automaattisesti kun instasin sen IB 2.3:n jälkeen ? Eli ei tarvi tehdä mitään erillistä aktivointia ?

Joo, ja muutenkin tuntuu paremmalta. Muistaakseni 2.1:ssä kun yritti kirjoittaa tänne ei viestilaatikossa toiminut word wrap ollenkaan. Oli hiukka hankala kirjoittaa kun jokaisesta kappaleesta näkyi vain kapea kaistale...

 

J.
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 17.06:   
Nähtävästi tuo AmiSSL ei tule automaattisesti käyttöön. Kokeilin pistää vastinetta comp.sys.amigaan google groupsissa threadiin jossa olen kysellyt tuosta USB-ongelmasta (itse Chris Hodges vastasi, hii !) mutta IB valitti ettei saa auki SSL:ää.

Voisko joku vääntää vähän rautalankaa miten tuon SSL:n saa käyttöön. Elikkä imuroin tuon AmiSSL:n samalla kun IB 2.3:n kun olin tilannut sen IOSpiritistä. Ja instasin sen kanssa, tosin IB:n jälkeen.

 

jPV
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 17.47:   
Ruksipa vaikka IBrowsen prefseistä security-kohdasta SSLv2 support ja SSLv3 support.. ja mikäli Use MiamiSSL on valittuna, niin poista se.
Buutin taisi kone vaatia AmiSSL:n asennuksen jälkeen, mutta muuta ongelmaa ei mulla ainakaan tullu vastaan.

IBrowsen versio 2.3 on myös hurjasti paljon vakaampi kuin aiemmat versiot tai muut browserit. Eipä ole tainnu kaatua kertaakaan tässä reilun puolen vuoden käytön aikana.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: