Appicons?

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 04/2002 » Appicons? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Nakkel
Tiistaina, 9. huhtikuuta, 2002 - klo 1.03:   
Kuinka noita Appiconeja saa vaihdettua ohjelman defaultin tilalle? Pikkutarkkana käyttäjänä rupee v*****aa ku tulee joku vanha 4väri tai MagicWB kilke ruudulle rotkottamaan jos iconiseeraa ohjelmaa.

Yleensäkki jos joku osaa kertoa hyviä paikkoja mistä voisi oppia noitten def_iconien toimintaa ja säätämistä ni olis hyvä. Joo.

 

Jon
Tiistaina, 9. huhtikuuta, 2002 - klo 12.12:   
Joo, minulla Genesis ikonisoi itsensä mustaksi pistemöykyksi nykyään. En tiedä mikä asian on aikaansaanut. Vinkkejä? (ei, ei ole BB#2:sta kyse)

 

pena
Perjantaina, 12. huhtikuuta, 2002 - klo 12.05:   
Mullakin muuttui Genesiksen iconi pelkäksi pisteeksi. Ei oo kyllä mitään hajua mistä se vois johtua. Genesiksen kanssa on ollut muutenkin kaikkee ihme hässäkkää...

 

Jon
Perjantaina, 12. huhtikuuta, 2002 - klo 14.10:   
Genesikseen olen muuten tyytyväinen mutten saa freeciviä pelittämään sen kanssa. Vinkkejä?

 

Nakkel
Perjantaina, 12. huhtikuuta, 2002 - klo 15.23:   
Mikä siinä FreeCivissä/Genesiksessä mättää?

 

Lu0maska
Sunnuntaina, 14. huhtikuuta, 2002 - klo 23.37:   
Minulla toiminut Gensis ilman mitään ongelmia Freecivin kanssa...

 

Jon
Maanantaina, 15. huhtikuuta, 2002 - klo 9.27:   
Niinkö? No se on ilo kuulla. Minulla nimittäin FC toimii Miamin kanssa ok, mutta tämä Miami on rajoitettu versio.

Eli saan "Connection refused" clientilta ja "Iso G" sanoo "Access Denied".

Mitäköhän pitäisi tehdä? Oletteko ronkkineet joitain asetuksia FC:n takia?

 

Matti Kuuva
Perjantaina, 19. huhtikuuta, 2002 - klo 11.36:   
MCP:ssä on sellainen kohta kuin AppChange.

Se etsii def_appicon:ia jotenkin automaattisesti sieltä prefs/env-archive/sys/:stä. Nyt en muista tarkasti, tuli vain mieleen. Olen taas töissä joten katsotaan maanantaina.

 

Jon
Perjantaina, 19. huhtikuuta, 2002 - klo 11.47:   
Nakkel ja Lu0Maska: oliko teillä jotain vinkkejä?

 

Petteri
Perjantaina, 19. huhtikuuta, 2002 - klo 14.59:   
Joo, eli tuo MCP:n AppChange-toiminto toimii niin, että kopioit ENV:Sys-hakemistoon ikonin, jonka nimeksi laitat DEF_nimi.info. Tuon nimen sitten korvaat sen ohjelman tiedostonimellä, jonka AppIconin haluat vaihtaa.

Esimerkki: Minulla on ohjelma nimeltä SnoopDos, jonka AppIconin haluan vaihtaa. Kopioin ENV:Sys-hakemistoon haluamani ikonitiedoston ja muutan sen nimeksi DEF_SnoopDos.info. Voil'a, se on siinä!

P.S: Kannattaa sitten kopioida se ikoni myös ENVARC:Sys-hakemistoon, jotta se pysyy tallessa myös resetoinnin jälkeenkin.

 

Nakkel
Lauantaina, 20. huhtikuuta, 2002 - klo 13.27:   
Jon: Tjaah... Eipä muuta vinkkiä taida olla kuin että Genesiksessä on sellanen asetusosio kuin "Access"... Mahtaisiko tuolta löytyä jotain?

 

Jon
Maanantaina, 22. huhtikuuta, 2002 - klo 11.57:   
Olettko määritelleet mitään uutta "palvelua" johonkin porttiin (5555) tjsp? Mitä tehdä sen IP-osoitteen kanssa (ilmeisesti siellä "Access"-valikossa, ei ole Genesis saatavilla nyt)

 

Lu0maska
Maanantaina, 22. huhtikuuta, 2002 - klo 12.32:   
Ehhh, itse en muista tehneeni mitään muutoksia mihinkään Genesiksen asetuksissa (ei siihen muutenkaan paljoa uskalla enää koskea kun sen on kerran saanut toimimaan ;) kun olen pelannut Freeciviä.

 

Jupp3
Keskiviikkona, 24. huhtikuuta, 2002 - klo 9.03:   
Mullakin oli häikkää Genesiksen ikonin kans, koko ikoni hävis WB:stä, en muista, millä yli pääsin, eikä ole tullut samaa häikkää uudestaan..

Tuli vain mieleen, jospa sen viallisen ikonin lataa ikonieditoriin, ja jos ikonia ei näy, piirtää/lataa uuden tilalle ja savettaa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: