Hollywood 2.0 julkaistu

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2006 » Viestit 07/2006 asti » Hollywood 2.0 julkaistu « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Jon
Maanantaina, 9. tammikuuta, 2006 - klo 12.20:   
http://www.airsoftsoftwair.de/en/news.html

Hinta näyttäisi olevan 79 euroa, erikseen ostettuna. Päivitysversio on huokeampi.

 

Esa Haapaniemi
Maanantaina, 9. tammikuuta, 2006 - klo 13.39:   
Kiitoksia tiedosta, mutta minä tilasin päivityksen jo pari päivää sitten...

 

Joanna
Maanantaina, 9. tammikuuta, 2006 - klo 13.45:   
Onko siitä uudemmasta skriptikielestä mitään esimerkkejä tms. joita voisi näyttää? Ainakin aikoinaan (mikäversio lie) jonka ostin, se syntaksi/parseri oli senverran aneeminen ettei se innostanut kirjoittamaan..

 

Esa Haapaniemi
Maanantaina, 9. tammikuuta, 2006 - klo 19.51:   
Tuolle on kyllä saatavana sekä Designer liityntä, missä nuo osat voi suunnitella graafisesti, että kääntäjä, joka tulkitsee SCALAlla tehdyt sivut ja muuntaa ne Hollywoodille itselleen sopiviksi. Itse olen kokeillut joitakin yksinkertaisia asioita tuolla Designerilla, mutta aika ei tahdo riittää kunnon testaukseen.

 

Jon
Maanantaina, 9. tammikuuta, 2006 - klo 22.39:   
Esa: olisi kyllä mukava lukea vaikka Sakusta :)

 

Esa Haapaniemi
Tiistaina, 10. tammikuuta, 2006 - klo 13.11:   
Onhan tuossa mukana jo selitys, että aika ei riitä.

Nytkin kun sain vuodenvaihteeseen mahtumaan käyttämättömät kesälomat, minä onnistuin mahduttamaan samaan väliin kaikki vuoden sairaudetkin. Kaksi viikkoa kolmesta lomaviikosta olin kuumeessa ja sen jälkitauteina keuhkoputken ja poskionteloiden tulehdus.

Asennan kyllä tänään tuon saamani paketin, ja aikeissa on kirjoitella siitä testaamisen jälkeen jotakin, mutta kun...

 

Ibe U
Tiistaina, 10. tammikuuta, 2006 - klo 13.22:   
Esa: Haithan lääkärin todistuksen että lomat eivät menisi sairastaessa?

 

Jon
Tiistaina, 14. helmikuuta, 2006 - klo 14.50:   
Hokasin sattumalta, että H2.0:n skriptauskieli on ilmeisesti Lua-modifikaatio:

"Hollywood is a Multimedia Application Layer for AmigaOS and compatible platforms (WarpOS, MorphOS, AROS i386). Hollywood offers over 350 functions to create full-featured Multimedia applications ranging from simple slideshows to complex games. Starting with version 2.0, the script language used to program Hollywood is Lua 5.0.2 but with a significantly modified syntax and more control statements like Switch-Case, Goto, Gosub, Dim etc. Lua was chosen because it is fast, portable, written in plain C, and very programmer-friendly."

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: