DelitTracker yms MOD-playerit

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2013 » DelitTracker yms MOD-playerit « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Sunnuntaina, 20. lokakuuta, 2013 - klo 0.50:   
Onkos kukaan saanut noita toimimaan? Yritin tuossa asennella DeliTrackerin (viimeisin, 2.23 tms) AHI-Noteplayerillä ja vaikka se lähtee käyntiin hyvin niin jämähtää koko kone heti kun pitäisi aloittaa modulin soittaminen. Muut vaihtoehdot, mitä olen löytänyt mm. uade ovat komentorivi-pohjaisia eikä oikeen sellaisia viitsisi tai sitten eivät vain tue noita moduli-formaatteja kuten SongPlayer :-(

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Sunnuntaina, 20. lokakuuta, 2013 - klo 19.29:   
Mä oon vaan konffannu uade:n Ambientiin, että se soittelee kun tuplaklikkailee modeja, mutta pitäis itsekin testailla muitakin vaihtoehtoja.

Mitä nyt suorilta muistan, niin AmiNetRadioon saa modplugin ja jonkun toisen pluginin modien soitteluun.

Hippoplayerin saa toimimaan, siitä oli joku thread MorphZonella.

UADE:lle on myös erillinen GUI.. Exciter Player.

MPlayer saattoi soittaa myös modeja.

Kannattaa aloittaa http://morphos-files.net/categories/music/players ja aminet.

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Sunnuntaina, 20. lokakuuta, 2013 - klo 19.35:   
Ah joo, testasin mplayerillä, niin se soittelee kunhan modin nimi on ?#.mod eikä mod.#?

Olikohan toi joku alkuperäisen mplayerin typeryys eikä Fab:n vika sinällään...

 

Hooligan/DCS
Käyttäjätunnus: hooligan

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 21. lokakuuta, 2013 - klo 7.19:   
Exciter player on kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan ok GUI UADE:lle, kandee kokeilla.

 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 21. lokakuuta, 2013 - klo 9.33:   
Kiitos vinkeistä. Pitänee kokeilla tuota Exciter Player UI:ta. DeliTrackerin jotkut ovat saaneet toimimaan, mutta en siinä itse onnistunut vaikka kuinka koitin tavata ohjeita. Sitä käytin Amigalla kuitenkin, joten sinällään olis ollut kiva jatkumona käyttää samaa ohjelmaa kuin ennenkin. Mulla on kaikki ihan Amigamaisesti mod.#? nimetty, joten MPlayer lienee poissa laskuista. Tarvinnee HippoPlayeria katsoa kanssa.

 

Joni Valtanen
Käyttäjätunnus: jvaltane

Rekisteröity: 7-2010
Maanantaina, 21. lokakuuta, 2013 - klo 11.48:   
Itse lueskelin AOS4 ohjeita tuolle Delitrackerille. Jymähtämisen syyna lienee joko se että koittaa yhä käyttää sisäänrakennettua Paula-playeriä tai joku low chipmem tms. ei ole päällä. ts. en ihan tarkkaan muista mitä kaikkee siihen sääsin.

Varmuudenvuoksi disabloin Paula-playerin kanavat, niin säätäessä se ei enää kaatunut, vaikka olisi olisi Paula ollutkin vahingossa käytössä. Kyllä siinä pari tuntia tuhraantui kun ihmettelin asetuksia. Kannattaa käynnistellä ohjelmaa uudelleen.

Voin katsoa illalla kotiin päästyäni mitä mulla asetuksissa oikein on.

Tuo taisi olla ohje: http://amigax1000.blogspot.com/2012/06/how-to-get-delitracker-working-on-x1000.html

 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 21. lokakuuta, 2013 - klo 18.39:   
No juu, noilla ohjeilla konffattuna eli 2.34 patchi ja kaikki note-playerit pois paitsi AHI, Paula disabloituna, DeliTracker säädetty low chip mem:lle ja AHI NotePLayer säädetty tuolle Unit 0:HiFi 16bit stereo++:lle DeliTracker ei enään kaadu tai jämähdä, mutta mitään ei kuulu :-(

 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 21. lokakuuta, 2013 - klo 18.45:   
JAa.. komento takaisin; se kyllä kuuluu *todella* vaimeasti tuolta koneen omasta kaiuttimesta, mutta kuulokkeista/kajareista ei kuulu yhtään mitään. Kokeilin myös valita tuonne AHI NotePlayerille sen AppleI2S moodin, mutta ei sillä ollut vaikutusta.

 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 21. lokakuuta, 2013 - klo 20.52:   
No niin, kauhean säädön jälkeen homma pelaa. Luultavasti ratkaisu oli tuon blogi-ohjeen vastaisesti säätää AHI-NotePlayerin asetuksista position -100:aan ja width 0%:iin. Tämän jälkeen alkoi kuulumaan normaalisti. Jotenkin epäintuitiivista minusta, mutta tiedä sitten.

 

itix
Käyttäjätunnus: itix

Rekisteröity: 6-2009
Tiistaina, 22. lokakuuta, 2013 - klo 3.39:   
AmiNetRadiota olen käytellyt monien soittoon. Sille on olemassa muutama eri vaihtoehto modplayeriksi. Se tukee myös hiukan eksoottisempia formaatteja.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: