Uusin julkinen CAM: Roadshow

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 12/2003 asti » Uusin julkinen CAM: Roadshow « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

miksuh
Maanantaina, 10. marraskuuta, 2003 - klo 18.17:   
Mielenkiintosta luettavaa OS4:n TCP/IP -stakista.

http://os.amiga.com/cam/index.php?i=9&p=4&PHPSESSID=a1c9f918d6be3fcd4399c95c8713222b

 

Joanna
Maanantaina, 10. marraskuuta, 2003 - klo 18.53:   
Lisätään nyt tännekkin kun on kahdesti postitettu..

Miksuh: Kuten kommentoin toisessa.. Ei ainakaan minusta sisältänyt mitään mielenkiintoista.

Voisit laittaa tuolle paremmankin linkin..tuo session-id aiheuttaa sen että linkki vanhenee hyvin pian. esim http://os.amiga.com/cam/index.php?i=9&p=4

 

miksuh
Maanantaina, 10. marraskuuta, 2003 - klo 19.11:   
Joanna: se oli sen takia postattu kahteen kertaan, ettei se huku tonne kinasteluthreadiin.

 

Joanna
Maanantaina, 10. marraskuuta, 2003 - klo 19.21:   
Tiedän.. Mutta molemmissa on huono URL ..

 

Janne
Maanantaina, 10. marraskuuta, 2003 - klo 19.25:   
miksuh: Seuraat selvästi AmigaOS 4 -uutisia ahkerasti. Miksipä et auttaisi Anua ja kirjoittaisi Sakulle uutispalstaa lehden lähestyessä? Anu kaipaisi apua kovasti.

thoriel@sci.fi

 

miksuh
Maanantaina, 10. marraskuuta, 2003 - klo 19.34:   
Janne: No periaatteessa toi on iha hyvä idea :) Jos mulla olis kotona nettiyhteys niin ei olisi ongelmaa. Nykysellään mä lueskelen noita Amiga juttuja lähinnä koululla sillon kun ehdin, eli en tiedä mitkä mun mahdollisuudet on alkaa varsinaisesti kokoamaan noita uutispalstaksi. Mutta pistetään harkintaan :)

 

miksuh
Maanantaina, 10. marraskuuta, 2003 - klo 19.39:   
Ton takia mä siis nyt tänää maanantainaki noita lueskelin kun olin taas viikonlopun ilman nettiä..

 

Janne
Tiistaina, 11. marraskuuta, 2003 - klo 16.45:   
miksuh: No, kokeile vaikka uuteen lehteen. Vajaa kuukausi aikaa kirjoitella! Ei siitä tapaa tarvitse tehdä jos et ehdi. :)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: