AmigaDE kehittäjäksi, lyhyt oppitunti...

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 09/2003 asti » AmigaDE kehittäjäksi, lyhyt oppitunti « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Amigisti
Torstaina, 19. kesäkuuta, 2003 - klo 9.47:   
Jos haluan ruveta kehittämään pelejä AmigaDE:lle, mitä minun pitäisi tehdä? Mitä pitää hankkia ja mitä papereita täyttää ja mihin lähettää?

 

itix
Tiistaina, 24. kesäkuuta, 2003 - klo 1.04:   
Kai varmaan ensiksi täytyy hankkia DE-player (Windows/Linux) ja software development kit.

 

Janne
Tiistaina, 24. kesäkuuta, 2003 - klo 5.12:   
Eikä niitä kai vieläkään saa playerille tms. julkaistua ilman että allekirjoittaa SDK:n Amigan kanssa? Amiga taitaa pitää julkaisusoftien avaimia edelleen käsissään? Joten jos "AmigaDE":n SDK:n hankkiin niin sillä voi tehdä softaa jota voi ajaa vain SDK:lla tai Tao:n intentillä sitten... Tämä oli ainakin tilanne jokin aika sitten vielä.

En sanottavasti suosittele. Java rocks.

 

JPQ
Tiistaina, 24. kesäkuuta, 2003 - klo 8.07:   
Janne: C Rocks.(ei siis C++)
PS. Minä olen tosissani eihän porttaus luokka ole samaa mutta...

 

KimmoK
Tiistaina, 24. kesäkuuta, 2003 - klo 8.27:   
@Amigisti

NDA sopimus löytyypi amigadev.net:stä, sen kun kirjoittaapi niin saapi sisäpiirin helpit (en tiiä hyötyiskö niistä mitään).

Vanhaa SDK:ta on myynnissä siellä täällä. Taitaa olla amiga.com kaupassakin myynnissä. En tiiä hyödyttääkö ostaa täsä vaiheessa.

intent opetteluun riittäisi Tao-groupin ADK, joka sisältää suurimman osan Amiga SDK:n sisällöstä. Ei ehkä aivan kaikkia työkaluja, mutta kumminkin (ja vieläpä molemmat linux ja windows versiot samalla CD:llä). Itse sain moisen rompun digital magazinen kylkiäisinä, ehkä semmoisen vois nytkin saada tao-groupilta kyselemällä.

AmigaDE kehitelyhommiin vastannee amigalla Gary Peake ( gary@amiga.com ). Mutta kuten jo sanottua, Amiga Inc:llä menee sen verran surkeasti tuolla DE rintamalla ettei ehkä kannata kauheasti siihen laittaa effortia, mieluummin vaikka perus intentiin.

btw. intentissä rokkaa kaikki ohjelmointikielet. ;P

 

Markus
Torstaina, 24. heinäkuuta, 2003 - klo 23.09:   
Amiga Inc.:n developer-sivustoa on päivitetty, missä kerrotaan, miten pääsee AmigaDE-developeriksi.

 

Jon
Torstaina, 24. heinäkuuta, 2003 - klo 23.22:   
Johan tuo on aikakin *really evil grin*

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: