Valituksen tuskaa

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2010 » Valituksen tuskaa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

jakodemus
Käyttäjätunnus: jakodemus

Rekisteröity: 10-2009
Tiistaina, 11. toukokuuta, 2010 - klo 15.50:   
Ärrinpurrin.

Tilasin Vesalialta 3.1 kickstartin kolmitonniseeni, nyt viimein olivat saapuneet postiin ja kipaisin ne sieltä hakemassa. Purin koneen, otin vanhat rommit pois ja laitoin jo uudetkin tilalle, kun huomasin molempien rommien olevan tarkoitettu U180-koloon. Voin sanoa, että hieman hatuttaa.

Pistin jo postia Vesalialle. Saa nähdä lähettävätkö suosiolla puuttuvan rommin minulle, vai täytyykö tässä ruveta ensin postittelemaan takaisin näitä vääriä kappaleita. Ärsyttää.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Tiistaina, 11. toukokuuta, 2010 - klo 16.06:   
Tosi ärsyä ja minusta moraalin vuoksi jos minun firma olisi lähettäisin itse ensin korvaavan mutta koska tiedän että Vesalia on Vesalia (en ole asioinut mutta tämmöinen käsitys) niin en sano mitään.

 

jakodemus
Käyttäjätunnus: jakodemus

Rekisteröity: 10-2009
Tiistaina, 11. toukokuuta, 2010 - klo 16.21:   
Näyttäisi palvelu kuitenkin pelaavan. Aikoivat lähettää heti kun mahdollista puuttuvan rommin minulle. Ylimääräisen palauttamisesta ei ollut mitään puhetta.

 

jakodemus
Käyttäjätunnus: jakodemus

Rekisteröity: 10-2009
Tiistaina, 11. toukokuuta, 2010 - klo 18.15:   
Nyt käskivätkin kokeilla rommeja, kun kerta ei oikein olisi mahdollista, että olisivat väärät rommit lähettäneet, vaan vain paperilaput päällä olisivat väärin. No näin olikin ja kaikki hyvin.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Tiistaina, 11. toukokuuta, 2010 - klo 18.36:   
pelottavaa että noin käy ei muuten muttei voi olla varma no olikos se niin että piirien omista merkinnöistäkin käy jotenkin ilmi että kumpi kumpaan.

 

Hanzu
Käyttäjätunnus: hanzu

Rekisteröity: 3-2010
Perjantaina, 14. toukokuuta, 2010 - klo 15.54:   
Onko piirit ikkunallisia EPROM tyyppisiä, kuten ainkin minun omistamani kaksi paria A4000 3.1 piirejä? Jos ei halua irroittaa tarraa niin pyöreä ikkunakolon tuntee myös sormella keskeltä piiriä tunnistelemalla.

Jos ovat ikkunallisia, ne voi aina erasoida UV valolla ja prommata uudelleen.

 

jakodemus
Käyttäjätunnus: jakodemus

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 14. toukokuuta, 2010 - klo 16.37:   
Paperit on tosiaan päällä, joten ikkunat niissä luultavasti on. Kuten jo tosiaan totesin, niin olivat vain vesalialla laittaneet väärät tarrat rommeihin. Kolmitonninen pyörittää nyt iloisesti AOS3.9:ää.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: