Paddlejen huoltoa

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2010 » Paddlejen huoltoa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tero S.
Käyttäjätunnus: protek

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 7. tammikuuta, 2010 - klo 10.09:   
Tulin hommanneeksi parin paddleja. Yleisesti ottaen näyttävät toimivan, mutta potikat taitavat olla huollon/vaihdon tarpeessa. Vicin testiohjelmalla hyppää suoraan arvosta 0 arvoon 255, kun nuppia kääntää aavistuksen. Nuppia napauttamalla tulee sitten kurantti arvo. Pystyykö noita potikoita puhdistaan vai onko sama pistää uudet tilalle? Lähteekö tuo paddlen nuppi ihan vetämällä irti potikan akselista?

 

Hanzu
Käyttäjätunnus: hanzu

Rekisteröity: 3-2010
Torstaina, 1. huhtikuuta, 2010 - klo 13.44:   
Paddleja en ole ikinä käsitellyt, joten en tiedä miten tuo puretaan, mutta itse en ole koskaan saanut hyviä tuloksia potikan eli liukuvastuksen puhdistamisella. Liussa on yleensä jotain liukumista edistävää ainetta johon pöly, hapettuma ja muut epäpuhtaudet kerääntyvät. Jos et löydä sopivia uusia potikoita, niin jotain edistystä voi tapahtua kun suihkutat PRF KONTAKT 7-78 voitelevaa puhdistusainetta potikan varren juuresta sisään. Voi kyllä mennä huonommaksikin, mutta itse sain joskus noita 70-80 luvun vahvareiden erilaisia potikoita tällä tavalla elvytettyä.

 

Jope
Käyttäjätunnus: jope

Rekisteröity: 11-2009
Tiistaina, 6. huhtikuuta, 2010 - klo 8.25:   
Biltemalla on myös hyvä kontaktinputsausspray, olin aivan järkyttynyt kun huomasin, että se toimii.

Voi olla vaikea löytää just samanlaisia potikoita sinne paddlen sisään, joten kannattaa nyt ainakin kokeilla, saako sitä vanhaa elvytettyä.

Varovasti sitten, potikan sisuskalut ovat todennäköisesti aika heikkoa tavaraa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: