Festarit rulettaa

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2004 » Viestit 06/2004 » Festarit rulettaa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

miksuh
Lauantaina, 12. kesäkuuta, 2004 - klo 22.27:   
Jokainen tietty voi vapaasti pitää jostain ja olla tykkäämättä toisesta.

Mutta mä en kyllä vaihtas musafestareita mihkää.

Olin just Helsingin kaivopuistossa Kaivarin konsertissa. Toi kuuluu siis Helsinkipäivän tapahtumii.

Kaivarin konsertti on jo perinne. Tänä vuonna tosin oli aika kurja ilma. vettä sato aivan sikana, mutta se ei muuttanu sitä, että oli kyllä sika hauskaa. Vaatteet läpimärät ja iha kurasaa, mut so what ? Pääasia on et oli hauksaa :)

Toi oli toinen ilmaiskonsertti missä ollu tänä kesänä. Mut en kyllä lopeta tohon. Viikonpäästä swuraava ilmanen konsrtti ja sit jussina Raumalle Rauman meren juhannuksee :) Ja sit ollaa puhuttu kaverien kaa et mennää Tuska-festereille aidan ulkopuolelle :) Viime kesänäki oltii tuskassa maksamatta mitää ku istuttii nurtsilla aidan ulkopuollella, ja silti kuulu musa hyvin :)

Ja sit olis tietty vielä ankkarovk :)

Ei pahalla amigaa kohtaan, mut mä ennemmin hyppään koko kesän festareilla kun käytän niihin kuluvan rahan AmigaOnen tai Pegasoksen ostamiseen :)

Siis koska mä pidän tosta touhusta :)

 

Moderaattori
Lauantaina, 12. kesäkuuta, 2004 - klo 22.38:   
Pidetään joulukuusenkoristeet poissa ketjujen otsikoista.

 

miksuh
Lauantaina, 12. kesäkuuta, 2004 - klo 22.49:   
:P

 

itix
Lauantaina, 12. kesäkuuta, 2004 - klo 22.57:   
Joo olin Raumalla viime vuonna. Se voi olla jossain kaivarissa ihan ok vaikka vettä sataa kun pääsee kotiin kuivattelemaan. Mut jossain Rauman korvessa vettä satoi koko illan ja sitä riitti seuraavallekin päivälle. Herää siinä sitten kylmässä teltassa... Onneksi päästiin kaverin tyttöystävän entisen kaverin luo lämpimään :) Ja juotavaakin oli tarpeeksi :)

 

bailando
Sunnuntaina, 13. kesäkuuta, 2004 - klo 20.13:   
:dancing grillimakkara:

 

miksuh
Maanantaina, 14. kesäkuuta, 2004 - klo 14.38:   
Heh. No joo teltan kanssa viikonlopun kaatosateessa oleminen on kieltämättä vähän ikävämpää, mutta kyllä sekin hauskaksi muuttuu sopivalla fiikliksellä jossei kuitenkaan ole hirveän kylmä :) Kyllä mäki ennemmin joo haluisin aurinkoisen ja lämpimän festarin :) Harmitti kun nyt sunnuntaina oli aivan upea keli. Tietty just päivä Kaivarin konsertin jälkee.. Olin sit rannallaki ekan kerran tänä kesänä

1998 Rantarock järjestettiin sen ainoon kerran Hyvinkäällä ja meki mentii sit sinne kaverien kanssa. Sillo se festari oli Hyvinkään lentokentällä, eli suuri osa alueesta oli asvaltoitua kiitotietä mistä vesi ei hävinny mihkää sateessa.

Sen viikonlopun aikana sato iha kokoajan ja kuin saavista kaataen. Teltta ja vaatteet oli läpimärkiä jo ekana päivänä, eikä kuivumiseta ollu tietoakaan myöhemminkää.

Aluks porukka oli aika vaisua bändilavan eessä, kun sielä sai kirjaimellisesti kahlata vedessä, hyvä ku ei polviin asti olu vettä pahimmilaa.
Mutta sitte ku kaikilla alko olla kaikki vaatteet läpimärkiä, ja enempi kastuminen oli yks ja sama, niin sitte porukalla alko olla yllättäen aika hauskaa :) Touhu meni joidenki osalta aika riehakkaakski, jotai ihme vesipainia ja vesisotaaki näky sielä lavan edessä :)

Eli niin kauan kun oli kuivia vaatteita niin kastuminen oli inhaa, mut sitte kun ei ollu enää kuivia kamppeita niin sitte sillä ei enää ollu paljon väliä satoko vai ei, märkiä kaikki oli kuitenki jo :)

Sielä festarialueella oli aluksi aluetta ympäröivässä kanaverkkoaidassa peittona muovisia mainosjulisteita. Porukka sitte repi niitä siitä aidasta irti ja yritti epätoivosesti suojata aidan kappaleilla telttoja, ja osa teki aidasta itsellee sadeviitan, mutta aika epätoivosta oli ku vettä tuli iha liikaa :)

 

hooligan/dcs
Maanantaina, 14. kesäkuuta, 2004 - klo 14.53:   
Hitto, oli jollain likalla vähän sihti hukassa.. pullo meni valitettavasti väärään osoitteeseen :-(

 

itix
Maanantaina, 14. kesäkuuta, 2004 - klo 15.31:   
Jos festareille lähtee niin kannattaa ehdottomasti ottaa muovit mukaan teltan suojaksi... Mut sitten kun joskus aamuyöstä kömpii märillä vaatteilla telttaan ja sammuu siihen niin on aika inha herätä aamulla :)

Oli meillä kertakäyttösadetakkejakin mut nehän luonnollisesti repeää heti.

 

jPV
Maanantaina, 14. kesäkuuta, 2004 - klo 22.04:   
Noh.. mä en kyllä viittis käyttää rahojani festareihin, varsinkaan maksullisiin, kun katsoo niiden nykyhintoja. Huonot äänentoistot, kännisiä teinejä, paskaa ja örveltämistä. Kiitos ei :) Suosittelisin käyttämään rahat vaikka nättiin Peggyyn ;)

 

itix
Maanantaina, 14. kesäkuuta, 2004 - klo 23.23:   
Nättiin Peggyyn... :) Mut jos saa hyvän Peggyn edulliseen hintaan (ilmaiseksi) niin rahaa jää maksullisiinkin ;)

 

Tripper
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 3.30:   
Tuleeks kukaan kattoo AIRia provinssiin? btw. omat ekat festarit (ja vissiin kolmas livebändikeikka) jonne olen menossa. Tietysti vain AIRin takia :)

 

hooligan/dcs
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 9.27:   
@Itix
>"...niin rahaa jää maksullisiinkin"


Noh noh..! Seksin ostaminen on ANKARASTI kielletty!!!

 

itix
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 16.12:   
Noh noh, en sentään naisia osta :)

 

Frn
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 19.21:   
Hei, ei kaikkien tarvi tietää, mitä kukakin "Peggyjensä" kanssa puuhaa. ;) A1:ssa oli sentään "Do not use this hole" tarrat. Ilmeisesti aiheesta. ;)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: