Myyt liian halvalla!1

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2004 » Viestit 06/2004 asti » Myyt liian halvalla!1 « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Moderaattori
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 19.54:   
Hömpät siirretty Torilta Vapaaseen sanaan.

 

jansa
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 13.47:   
Uhhh, sä myyt noin nyt ihan liian halvalla... Jos jotakuta kiinnostaa, niin suosittelen ostamaan. Eiköhän noiden hinnat Suomessa ole normaalisti ainakin 2-4 kertaa hintapyynnön verran. Omastanikin maksoin tuplahinnan joskus vuosia sitten ja se oli kaikkea muuta kuin neitseellisessä kunnossa :(

 

Thoriel
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 15.38:   
Teräväsilmäiset varmasti huomasivat, että siinä seisoo hintapyyntö TAI paras tarjous. Lisäksi oikeus jättää myymättä pidätetään. E-nuff?-)

On se nyt yhtä helvettiä, että välillä pitäisi ilmaiseksi koneita jakaa, ja sitten taas ei kelpaa kun menee liian halvalla. Oh my oh my. Kertokaa nyt joku vielä, että huuto.netissä meni niin-ja-niin-monella eurolla kone kaupaksi. Siihen likakaivoon en yhtäkään Amiga-kilkettä laita ikinä myyntiin.

 

Jari
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 15.48:   
Tuolla Saksan Ebayssäkin näyttäs olevan aika halvalla menossa CDTV-paketti, jossa on vielä näppis ja levari. Viisi tuntia aikaa, joten kipin kapin jos jollakulla on tarve moiselle.

 

Jari
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 15.54:   
Thoriel, no kannattaisiko sitten kerralla laittaa kiinteä myyntihinta niin pääsee vähemmällä/helpommalla? Itse en noita "paras tarjous" -ilmoituksia oikein sulata. Voisi jo saman tien laittaa sitten Huuto.netiin, mutta kun et siitä paikasta tykkää. :)

 

JPQ
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 17.10:   
Thoriel: mikä huuto.netissä mättää ?

 

Seppo
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 17.47:   
Thoriel: Oletko tsekannut mailiboksisi - laitoin sinulle mailia aiheesta jo eilen...

 

jansa
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 18.13:   
Nooh, Thoriel, rauhallisesti nyt... Lähinnä ajattelin, ettet ole oikein perillä siitä, missä hintaluokassa CDTV:n hinnat Suomessa on pyörineet. Noita kun ei järin usein myynnissä ole. Mutta toki saat noita vaikka ilmaiseksi jaella - sama se mulle.

 

Thoriel
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 20.07:   
No mitenkä ne täällä Suomessa saati muuallakaan missään "hintaluokassa" pyörivät, kun ei niitä yleensä myynnissä näe. Amigoiden myynnissä minulla on muutenkin periaatteena ihan muu kriteeri kuin hinta. Ketä "kiinteän myyntihinnan" puute haittaa, se tuskin vaivautuu.

JPQ: Kaikki? Huuto.netissä olen sen alusta asti tavaraa myynyt ja ostanut, ja olen kyllä nähnyt sen suunnan, mihin menossa ollaan. Turhaa tavaraa siellä voin myydäkin.

 

JPQ
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 20.40:   
Thoriel: myönnän että siellä liikkuu paljon kummallista tavaraa (joitain en todellakaan ymmärrä enkä tiedä onko edes laillista??? ja jotkut hinta pyynnötkin menee yli kaalin lisäksi huijarit) ja sitten kun on hyvää tavaraa myynnissä voi ikävästi käytä ettei mene kaupaksi tiedän että eräs yritykseni oli nykyään vähän epätoivoinen myytävä.:)

 

jansa
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 21.27:   
Se, että niitä ei kovin usein näe Suomessa myynnissä, ei tarkoita sitä, että niitä ei olisi myynnissä ollenkaan. Muualla (~ebay) niitä on taas myynnissä ihan jatkuvasti.

 

Thoriel
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 21.54:   
Niin?

 

Jope
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 21.56:   
No jo on dilemma..

Eikö nyt jokaisen suomalaisen Amiga-keräilijän pitäisi hihkua innosta, kun Thoriel suostuu luopumaan omistaan noin halvalla..

Itse en kyllä pystyisi keräilijöiden himoitsemasta laitteista luopumaan pikkurahalla, mutta minäpä olenkin ahne. :-)

 

jansa
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 22.13:   
No jos tavaroita on myynnissä, niin silloinhan niille voidaan laskea jokin hintaluokka. En oikeasti ymmärrä, mikä tässä on ongelmana tai mikä ensimmäisessä postauksessani sai sinut näkemään punaista. Myyt ne tietty siihen hintaan, mihin oot itse tyytyväinen ja uskoisin, että tässä tapauksessa myös ostaja on hyvin tyytyväinen. Jos haluat jatkaa keskustelua aiheesta, niin pistä meiliä. Omalta osaltani keskustelu foorumilla päättyy tähän.

 

Jari
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 22.22:   
Tässähän olisi hyvä idea ylläpidolle: tehdä Saku-foorumille huutokauppa. :) Sitten olisivat varmaan kaikki tyytyväisiä - niin huudattajat kuin kertamaksajatkin.

 

Thoriel
Sunnuntaina, 16. toukokuuta, 2004 - klo 23.05:   
Jos 40 e/kone ei ole "hintaluokka" niin en sitten tiedä mikä on. Repeilkää ihan rauhassa, jos siihen on tarvetta... Voisin kohta pitää tunkkini ja toivoa muidenkin tekevän samoin. :)

 

Frn
Maanantaina, 17. toukokuuta, 2004 - klo 0.52:   
No ei noi CDTV:t nyt NIIN harvinaisia ja kalliita ole. Mun mielestä tuo oli ihan hyvä hinta lähteä liikkeelle. Noissahan ei ollut esim. näppistä. Vuosia sitten Sakussa (tapahtumassa) CDTV lähti viidelläkympillä ja silloin oli valuuttakin vielä eri...

 

KimmoK
Maanantaina, 17. toukokuuta, 2004 - klo 12.22:   
Se voi nuo CDTV kopat kasvattaa arvoaan kun MiniA1 emot tulee markkinoille.

Itsekin sitten hankkinen viallisen CDTV:n kannibalisoitavaksi moiseen käyttöön.

Toimivan säästäisin kuriositeettivempeleeksi kodin stereoräkkiin. :)
(taisin myöhästyä kun tarjosin 40€ vasta tänään ....)

 

Seppo
Maanantaina, 17. toukokuuta, 2004 - klo 12.37:   
Thoriel: Onko nuo koneet enää myynnissä vai ei? Ainakaan en ole saanut sinulta vastausta lauantaina lähettämääni ostotarjoukseen :(

 

Thoriel
Tiistaina, 18. toukokuuta, 2004 - klo 18.12:   
Kaipa ne myyn, vaikka tästä tällainen kalabaliikki nousikin. 60 euroa on tämän hetken korkein tarjous yhdestä koneesta.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: