Vesalia.de

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2004 » Viestit 06/2004 asti » Vesalia.de « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Palle
Tiistaina, 20. huhtikuuta, 2004 - klo 14.18:   
Onko kokemuksia ko. firmasta tilaamisesta? Onko luotettava? Entäpä PayPal, joka on yksi maksuvaihtoehto ?

 

Thoriel
Tiistaina, 20. huhtikuuta, 2004 - klo 14.22:   
Vesaliasta en osaa sanoa, mutta PayPalista ei ole pahaa sanottavaa. Itse makselen PayPalin kautta luottokortilla aina silloin tällöin, viimeksi Deathbed Vigilin DVD:tä tilatessa. Ihan luotettava firma, ei ole ollut ongelmia ja asiakaspalvelu toimii nopeasti.

 

Tuomo Möller
Tiistaina, 20. huhtikuuta, 2004 - klo 16.28:   
Palle: Itse tiasin Pegasos 1:en Vesaliasta. Firma on kyllä luotettava, mutta informaatiota sieltä ei saa eli tilauksen yhteydessä on muistettava kysyä, mikäli kysymyksiä sattuu olemaan.

 

miksuh
Tiistaina, 20. huhtikuuta, 2004 - klo 19.28:   
Jostain syystä nää saksalaiset Amiga-firmat ei enää toimita postiennakolla tavaraa suomeen jne. Itse sain esim mediatorin aikanaan postiennakolla, nyt kuitenkin näköjään ainakin KDH ja Vesalia on tosta luopunut. tuo on harmi, koska esim mulla ei ole luottokorttia, ja oli niin kätevää maksaa postiennakolla.

 

Frn
Tiistaina, 20. huhtikuuta, 2004 - klo 20.40:   
Niin no, mulle ei ko. yritys vaivautunut vastaamaan edes tilauksen yhteydessä, eikä olisi ollut edes hirveän pieni tilaus. Turha kai sanoakaan, että kauppoja ei syntynyt. Olen kuullut, että jos haluaa vastauksia kysymyksiin, kannattaa soittaa, sillä sähköposteihin tulee vastauksia, jos tulee ja varsinkin tilauksen jälkeen on ollut aika hiljaista.

 

jansa
Tiistaina, 20. huhtikuuta, 2004 - klo 21.35:   
Vesaliasta on keskusteltu jonkin verran aikaisemminkin. Katso esimerkiksi täältä.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: