Vaihtoehtokäyttikset

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2003 » Viestit 09/2003 asti » Vaihtoehtokäyttikset « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Jon
Torstaina, 7. elokuuta, 2003 - klo 23.50:   
Ok, eli olisi kiva tietää kokemuksia esim. QNX- ja BeOS-käyttöjärjestelmistä. Voi olla, että joutuu syksyllä ostamaan ihan oman x86-pömpelin, johon tulee todennäköisesti asennettua joku Linux tai BSD vaikkei niin kiinnostakaan. DragonFly?

AROS pitäisi tietenkin testata, en saanut jotain aiempaa versiota läppärillä toimimaan.

Kohta noita koneita alkaa olla niin paljon että pitää varmaan isompaa kämppää alkaa katselemaan ja palkata jotain nörttejä värkkäämään alivuokralaisiksi :)

OS4:sta ja MOSia ei tarvitse sitten mainita, ne ovat ikäänkuin itsestäänselvyyksiä kunhan joskus julkaistaan. Olisi hauska testata tosin Classic-versoita ennenkuin ostaa varsinaista rautaa a la A1/Peggy.

 

JPQ
Perjantaina, 8. elokuuta, 2003 - klo 10.53:   
Minuakin QNX/BeOS kokemukset kiinnostaa. Eli hopi amigakansa...

 

jPV
Perjantaina, 8. elokuuta, 2003 - klo 11.53:   
QNX oli erittäin mukava ja helppo asentaa, mutta sitten en oikein keksinyt mitään käyttöä sille, kun ohjelmatarjonta on aika vähänlaista :) Mutta pääasia oli, että pääsi testaamaan AmigaOS XL:ää :) BeOS:ia en päässy testaamaan kun asennus tökkäs mun koneella... mutta sillähän lienee paljon enemmän käyttäjiä ja softakehittäjiä kuin QNX:llä. PC on toiminu mulla tuollaisena testipenkkinä.. aina jyrää entisen käyttiksen pois ja testaa jotain uutta. Onpahan ees jotain käyttöä moiselle lootalle ;) Mikään kokeiltu käyttis ei vielä ole jääny pidempiaikaiseen käyttöön :)

 

Tuomo Möller
Perjantaina, 8. elokuuta, 2003 - klo 22.32:   
Jon: Minä olen käyttänyt QNX:ää sattunnaisesti jo varsin pitkään ja se on miellyttävän tuntuinen. Viimeisin hankinta on Power Mac 1 GHz Mac OSX tästä voin sanoa sen verran, että näyttää kohtuullisen hyvältä mutta on toivottoman hidas/kömpelö :(

 

tomppa
Lauantaina, 9. elokuuta, 2003 - klo 15.33:   
BeOSissta on samanlaiset kokemukset kuin jPV:llä QNX:stä. Välillä on käynyt mielessä taas ottaa se käyttöön, vaikuttaisi mukavalta ohjelmointi alustalta. Ketterä se ainakin on.
Onko kukaan käyttänyt tosissaan AROSia, kokemuksia, linkkejä, vinkkejä etc.?

 

JPQ
Lauantaina, 9. elokuuta, 2003 - klo 17.51:   
tomppa: vaikuttaa tosiaan ihan kivalta koodaus alustalta niin myös QNX kait...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: