Jääkiekkoa..

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2003 » Viestit 06/2003 asti » Jääkiekkoa.. « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Joanna
Keskiviikkona, 30. huhtikuuta, 2003 - klo 11.43:   
Olen huomannut tietokoneen tuijotuksen sijaan lipsuvani television ääreen kun sieltä tulee nyt noita MM kisoja. No, onneksi voin laittaa tämän poikkeaman flunssan syyksi :)

 

Thoriel
Keskiviikkona, 30. huhtikuuta, 2003 - klo 12.42:   
No juu, tuleehan noita seurattua. Lähinnä Suomen pelejä, mutta tausta-ajona menee muutkin ottelut, varsinkin kun niissä on aina pieniä iloisia yllätyksiä. Oli suorastaan oivallista seurata, miten takki auki otteluun lähteneet ienckit ottivat komeasti turpiin Tanskalta. Altavastaajatkin voivat joskus onnistua - Suomellahan tästä on vuosikymmenten kokemus. :)

Pienenä anekdoottina mainittakoon, että juuri Tanskan tappio A-sarjassa vuonna 1948 Kanadalle luvuin 47-0 (kyllä, luitte oikein) sai aikaan joukkueiden jaon A-, B-, C- ja D-sarjoihin. Ja sitten sama maa tulee 55 vuoden tauon jälkeen A-sarjaan hakkaamaan yhden suurista... Helmeä, niin helmeä.

 

miksuh
Keskiviikkona, 30. huhtikuuta, 2003 - klo 12.58:   
Mä en oo ehtiny kattoa vielä yhtää peliä :( Tosin ku joutuu istuu koululla joka päivä 20:00 asti ja on kotonaki jotain 21:00 ni ei ihme :(

Harmillista kun mun vanhat videon romiskot ei oikein jaksa nauhottaa. Kylläniillä kattelee videoita mut nauhotus ei oikee pelitä.

 

JPQ
Keskiviikkona, 30. huhtikuuta, 2003 - klo 14.00:   
Joanna: kaikkea sitä flussan syyksi pistetäänkin törkeää sehän on yksi viaton tauti jota taas kiusataan.:)
PS. Jätkää uskonnollisista syistä en katso. Ja uskontoni on se että hassua että jotkut pitää hauskaa ja nostaa siitä vielä melkoisen liksan, saisi olla kaikilla oikeus tuohon.

 

Jon
Keskiviikkona, 30. huhtikuuta, 2003 - klo 14.05:   
Mieluummin kaivan bugeja koodistä kuin katson jääkiekkoa :)

 

JPQ
Keskiviikkona, 30. huhtikuuta, 2003 - klo 17.00:   
Jon: samaa mieltä muuten mutta mielummin koodaan erästä projektiani eteen päin...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: