Uudemmat Mikrobitit - paperinkeräykse...

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2015 » Uudemmat Mikrobitit - paperinkeräykseenkö? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tero S.
Käyttäjätunnus: protek

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 15. lokakuuta, 2015 - klo 17.34:   
Olen tilannut Mikrobittiä vuosina 85-87 sekä 97-12. Olen aikain saatossa onnistunut haalimaan loput 80-luvun vuosikerrat 84 lukuunottamatta sekä vuosikerrat 90-91. Näistä pidän kynsin hampain kiinni. Niitä on aika ajoin mukava lukea.

Nämä uudemmat vuosikerrat ovat vähän kysymysmerkki. 15 vuosikertaa Bittejä vie jonkin verran tilaa, eikä noista taida myymälläkään päästä eroon, joten paperinkeräysastiakin on käynyt mielessä. Lähinnä mieti, onko noista uudemmista vuosikerroista jotkin säästämisen arvoisia ja mihin raja kannattaa vetää? Säästääkö esim. Vuosikerrat 97-00 vaiko kenties Alasen aikaiset?

 

jansa
Käyttäjätunnus: jansa

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 16. lokakuuta, 2015 - klo 7.57:   
Itse pistin 2000-luvun Bitit paperinkeräykseen. Sitä vanhemmat on säilössä. Yritin ensin myydä nuo pois, mutta kysyntä oli yhtä tyhjän kanssa. Vanhat Pelit-lehdet sen sijaan menivät kaupaksi.

 

Timo S
Käyttäjätunnus: stude

Rekisteröity: 9-2012
Sunnuntaina, 18. lokakuuta, 2015 - klo 11.49:   
Hyvin mulla ainakin löytyi vanhoille Biteille kysyntää pari vuotta sitten, vieläpä kahdelle setille kun sain toisen koneen kylkiäisenä. Toinen seteistä meni digitointiprojektiin josta odottelen joskus kuulevani tällä foorumilla...

Uudemmilla tosiaan tuskin on mitään arvoa. 90-luvun alkupuolella Bitistä tuli miltei puhdas PC-lehti ja enpä ole hirveästi kuullut porukasta joka harrastaisi vanhaa PC-kamaa. Kai sellaisiakin on... :-)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: