TREelle 30.4.2012 vaimitensenytoli

Saku-foorumi » Interaktiivinen Saku » Viestit 2012 » TREelle 30.4.2012 vaimitensenytoli « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

kimmok
Käyttäjätunnus: kimmok

Rekisteröity: 10-2009
Sunnuntaina, 11. maaliskuuta, 2012 - klo 11.59:   
Jokos on lyöty lukkoon moinen?

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Sunnuntaina, 11. maaliskuuta, 2012 - klo 12.19:   
Mikäs sillpon ja missä jos lyöty lukkoon ?

 

kimmok
Käyttäjätunnus: kimmok

Rekisteröity: 10-2009
Sunnuntaina, 11. maaliskuuta, 2012 - klo 13.56:   
"AmiC=happening, vapaakoneita ja esittelypisteitä, wanhaa ja uutta."
kts. vuosikokous2011 -ketju.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Sunnuntaina, 11. maaliskuuta, 2012 - klo 14.09:   
kimmok: näin ajattleinkin. niin sitten komenttia onko ? ps.vaikkapa torstaita (mitään siis niistä) turha ehdottaa jos päiväystä haluatte vaihtaa.

 

Boogie
Käyttäjätunnus: boogie

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 14. maaliskuuta, 2012 - klo 19.41:   
Joo, tilaa/paikkaa mietin.
Söisikö jengi yhdessä, niinkuin viimeksi, jolloin voisi yhdistää tilan ja ruuan ?
Saako yhdistys jostain X1000:n esiin ?
Minulla on tuo isol. Chameleon Amiga & C64 setup, C64 Rex Goliath Eprommeri, Lynxin kehityslaitteisto Amigalle (HW ei toimintakunnossa) sekä kaikkea muuta pikkukivaa.

 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 14. maaliskuuta, 2012 - klo 23.12:   
Voisi kiinnostaa, mutta jos se oli viikonloppu niin olis helpompi :-) Voisi koittaa vaikka kerätä täältä JKL:stä autollisen porukkaa.. :-)

 

eha
Käyttäjätunnus: eha

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 16. maaliskuuta, 2012 - klo 15.01:   
JKL Yksi mahdollisestikiinnostunut, mutta tarvii saada vaimolta lupa (ehkä se haluaisi lähteä mukaan käymään toisessa kaupungissa).

 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 16. maaliskuuta, 2012 - klo 17.40:   
Jees, mulla on ainakin auto (iso farkku), johon mahtuu mun lisäksi 3 plus matkatavaraa tarvittaessa.

 

jansa
Käyttäjätunnus: jansa

Rekisteröity: 10-2009
Sunnuntaina, 18. maaliskuuta, 2012 - klo 15.54:   
Löytyisköhän Helsingistä lähtijöitä. Ehdottaisin joka tapauksessa ajoittamista viikonloppuun. Muuten vaatii melkein vapaapäivän ottamista.

 

Jupp3
Käyttäjätunnus: jupp3

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 21. maaliskuuta, 2012 - klo 16.32:   
Voisin roudata paikalle noita DOT:ilta saatuja DD-korppuja. Tällä hetkellä ylimääräisiä on itsellä kotona parisen sataa (tais olla kaikki 10kpl bokseissa), hyvä olisi jos käyttöön asti pääsisivät :-)

Jotain 1541 Ultimate 2 / Mssiah demosetuppia voisi myös paikalle kasailla, tosin jos isompi määrä roudattavaa tulee, niin kyytikin olisi kiva.

 

virgo
Käyttäjätunnus: virgo

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 26. maaliskuuta, 2012 - klo 22.25:   
multa saattas tulla kans Mssiah C64 Stereo sid piiristöllä ja mid koskettimisto jos sen joku vaan saa konffattua toimiin tuon kanssa itse en oo osannut tai aika on aina loppunut kesken
jotain extraa ehkä tulee mukaan myös...

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 26. maaliskuuta, 2012 - klo 22.51:   
virgo: kiinnostaa. ps. jos pääsisin paikalle voisin katsoa asian laitaa midillä aika hyvin puuhanneena.

 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 11. huhtikuuta, 2012 - klo 12.38:   
Onkos tästä uutta? Edelleen "Go"? Onko aikatauluista mitään ajatusta? Koska ko. päivä on paitsi vappuaatto niin myös normaali työpäivä niin hieman hankala sinällään. Pitäisi melkein olla joskus illemmalla sitten?

Jos halutaan niin voisin tuoda vaikka tuon Samsung NC10 miniläppärin AROS:lla ihmeteltäväksi.

 

virgo
Käyttäjätunnus: virgo

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 13. huhtikuuta, 2012 - klo 8.49:   
jos näitä foorumeita seuraa niin voisi kuvitella ettei kauheaa kiinnostusta ole tapahtumaa kohtaa nyt vois porukkakin hieman aktivoitua ettei tarvitse tapahtumaa siirtää myöhempään ajan kohtaan !!!
eli hyvä alku olis jos jokainen ilmottaisi onko tulossa
tuon ajankohdan äänestykseenkään ei hirveesti ehdotuksia saapunut ???

 

Hanzu
Käyttäjätunnus: hanzu

Rekisteröity: 3-2010
Perjantaina, 13. huhtikuuta, 2012 - klo 9.20:   
Hyvä Virgo, ainakin minua pitää vähän potkia tämmösten menemisten suhteen, mutta vasta Janin viimeisestä postauksesta heräsin että tuo on tosiaan arkipäivä ja vappuaatto, että aivan liian hankalaksi menee minulle vaikka olen Tamperelainen. Seitsemän ja puolen tunnin työpäivää tekevänä minulle ei kerry vapaapäiviä ja vappuaattona retroilemaan katoaminen ei kelpaa selitykseksi perheelle, vaikka Vappu sinänsä juhlana ei merkitse minulle mitään muuta kuin tervetullutta vapaapäivää. Olen kyllä yleensä Vappuisin missä tahansa mukavassa paikassa jossa ei tarvi nähdä yhtään känniääliötä, mutta perhe ei kyllä retroilemassa viihdy, joten ei nyt kyllä taida onnistua, mutta tuskin minua kukaan kaipaa koska en ole naamaani missään miitissä ikinä näyttänyt. Boogie on viissiin ainoa jota olen nähnyt joskus kauan sitten ostojen yhdeydessä livenä.

Lisäksi tähän miittiin en ehdi asentaa A4000+ CSPPC+Mediator+Radeon 9200 256MB+OS 4.1 yhdistelmääni valmiiksi, koska sain tuliterän Mediaatorin vasta äskettäin enkä ole siihen vielä ehtinyt perehtyä tarpeeksi,joten minulla ei olisi mitään paikalle roudaamisen arvoista rautaakaan.

Minulle todennäköisin osallistumiseen johtava yhdistelmä olisi Tampere tai muu Pirkanmaa, viikonloppu ja kesä(loma)aika. Ja jos en muuta tuotavaa keksisi, niin mahdollisesti voisin ottaa elektronimikroskoopin ja muita härveleitä lainaan ja järjestää jonkun rikkinäisen hardwaren tarkastus palvelun (ilmaisen tietysti) jonneka muut voisivat tuoda jotain katsottavaksi.

 

jansa
Käyttäjätunnus: jansa

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 13. huhtikuuta, 2012 - klo 21.34:   
Kannattaisi varmaan siirtää tapahtuma johonkin normaaliin viikonloppuun?

 

Boogie
Käyttäjätunnus: boogie

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 13. huhtikuuta, 2012 - klo 21.35:   
Järjestetäänkö nyt C64's speciaali ja kesällä Amiga-happening ?
Olisi kiva saada jonkinlaista kuvaa kuinka paljon jengiä tulisi, koska sillä on suora vaikutus tilaan ?
Mistä Amiga X1000:nen paikalle ?

 

Antti
Käyttäjätunnus: mustaan

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 13. huhtikuuta, 2012 - klo 21.43:   
Itse en ainakaan ehdi työpäivänä Oulusta Tampereelle, eli kannatan tapahtumapäivää viikonlopulle.

 

Rakki
Käyttäjätunnus: rakki

Rekisteröity: 11-2009
Perjantaina, 13. huhtikuuta, 2012 - klo 21.55:   
Kesällä voisi olla helpompi järjestää ja viikonloput ovat käytännössä ainoita vaihtoehtoja ellei ole sitten loma.

Vapunaatto on mahdoton johtuen kahdesta siihen osuvasta merkkipäivästä ja kesäkuun alkuun osuu pidempi lomareissu. Olisi kyllä mielenkiintoista päästä tapahtumaan tapaamaan uusia tuttavuuksia :-).

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 13. huhtikuuta, 2012 - klo 22.17:   
VIikonloput ainoita mulla ei ole koskaan lomaa (lue olen oikeastaan aina lomalla) jne.


 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 16. huhtikuuta, 2012 - klo 10.34:   
Noh, mitenkäs tämän kanssa tehdään? Siirrettävä kai olisi, mutta millekäs ajankohdalle. Ei se edellinen päivä, sunnuntai 29s päivä olisi mitään? Tai sitten tosiaan myöhemmälle.

 

Jupp3
Käyttäjätunnus: jupp3

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 16. huhtikuuta, 2012 - klo 11.03:   
Itseäkin kiinnostaa (ja voisin tuoda paikalle demottavaa), mutta tuo ajankohta on kyllä vähän huono...

Streamit on tänä vuonna 18-20.5.2012 että ei ainakaan silloinkaan :-)

 

kimmok
Käyttäjätunnus: kimmok

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 16. huhtikuuta, 2012 - klo 11.10:   
itelläkin on uuden työn aloittaneena taas vapaat hiukan kortilla...

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Maanantaina, 16. huhtikuuta, 2012 - klo 16.14:   
Ehkä se la 28.4. ois ollu paras alunperin, että pitkämatkalaiset ois voinu yöpyä sunnuntaihin ja sitten ois ollu vappukin vielä toipumisvaraa :-)

Mutta jos tuota lykätään kesälle, niin miten ois sitten heinä-syyskuun välillä, että vois pitää samaan syssyyn vuosikokouksen siellä? Ois vaihtelua viimeaikaiseen Ouluun jumittamiseen.

Täällä päin kertyneen kokemuksen mukaan tapahtuman päivämäärä on parasta päättää pienen ydinporukan kesken, joiden paikallaolo on koneiden tms takia välttämätöntä. Mitä aiemmin sitä parempi ja sitten porukkaa tulee mitä tulee. Jos on kyselty laajemmalti sopivia päivämääriä, niin silloin ei käy mikään päivämäärä.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 16. huhtikuuta, 2012 - klo 17.02:   
Kuitenkin toivon edelleen viikonloppua muusta ehkä onnistun joustamaan. Tulisin itsekkin siis tekniikan kanssa paikalle jos helppoa olisi ja esittely kelpoista asiaa.


Tapahtuman päivämäärä siirtyi, joten jatkot uuteen ketjuun... -Moderaattori