GCC asennus

Saku-foorumi » Classic Amiga » Ohjelmointi » Viestit 2003 » GCC asennus « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Jupp3
Tiistaina, 4. maaliskuuta, 2003 - klo 12.26:   
Moni on GCC:n asennuksesta täällä kysynyt, tällainen linkki löytyi amiga.org:sta:
http://zerohero.brutalt.com/gg-os39.lzx

(Eli käsittääkseni "esiasennettu" geek gadgets, itse sain kovan tappelun jälkeen asennettua manuaalisesti, tiedä sititen, helpottaako toi...)

Eli toivottavasti tuosta on apua!

(Koko muuten on sitten näköjään about 57 megaa...)

 

miksuh
Tiistaina, 4. maaliskuuta, 2003 - klo 12.51:   
Oho eli isompi kun mun asennuspaketti. pitäsköhä toi imasta kun saan jossaivaiheessa amigan nettiin. Tossa voi olla jotai mitä mulla ei ole. Multa tosin puuttuu siitä paketista ainakin man- sivut, ne jo yksinään vie jonkun verran tilaa.

 

Jon
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2003 - klo 0.40:   
Minä en kyllä jaksa enää ymmärtää mitä ongelmia tulee, jos noudattaa BOOT.LHA.readmen ohjeita ja käyttää FFS:ää.

Tyhmyyksissäni kokeilin tietenkin myös SFS-asennusta ja nyt en saa niitä perhanan tiedostoja (linkkejä) poistettua :) :(

Mutta hyvä jos jollekin on tuosta apua, tietty :)

 

miksuh
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2003 - klo 13.05:   
Hyvin toimii ihan ilmankin FFS:ää :)

 

miksuh
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2003 - klo 13.08:   
Mulla menis varmaan hermot jos devaus partitio olis FFS:llä. Jokaiselle varmasti käy niin, et ohjelma kippaa välillä kun joku buki jääny. Sit FFS olis jatkuvasti solmussa :P Itselläni ainakin PFS3:lla asentu ja toiminu iha ongelmitta.

 

miksuh
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2003 - klo 13.12:   
Tai no on mulla nytkin kyllä tosin gg asennettu eri partitiolle kun missä käännettävät sorsat on. eli ei se välttämättä olis niin iso ongelma. Mut sit ku FFS sopivasti kilahtaa ni gg asennus olis hajalla myös :P Eli ei kiitos :)

 

Jon
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2003 - klo 13.55:   
Kyse onkin siitä, että tukeeko levyjärjestelmä GG-asennuksen vaatimia linkkejä. Dietmar E. ratkaisi ongelman Snoopdosin avulla kopsimalla tiedostot fyysisesti oikeisiin paikkoihin.

En suosittele SFS-partitiota :) Jos joku tietää miten sieltä voi poistaa noita tiedostoja niin olisi mukava tietää :)

 

itix
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2003 - klo 16.33:   
Jon: Ongelma on tiedossa ja siihen on kehitetty lääke: format :P

Mutta developpaamiseen kannattaa käyttää ennemmin SFS:ää kuin FFS:ää. FFS:n validointia ei odota erkkikään :)

 

JPQ
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2003 - klo 18.23:   
itix: eikö ? mutta myönnän että kerranhan tai kaksi se kesken validoinnin minullakin se jämähtänyt eli oli pakko käyttää formattia lopuksi.

 

miksuh
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2003 - klo 18.46:   
No minä en ainakaan odottas enää FFS:n validointia :P En varsinkaan devauspartition kohdalla, enkä kyllä muutenkaan.

Aikanaan se 540MB levyllä vielä meni jotenkin. Mutta kun 10GB ja isommilla levyillä jo yksittäiset partitiot alkaa olla aika isoja, niin erkkikää ei tosiaa odota sitä et se validointi menee läpi, jos nyt ylipäätänsä menee läpi. Ainahan se validointi ei edes onnistunu, vaan sit piti ajella disksalvia ja sit odotella et se korjas levyä :P

PFS3:n ja SFS:n kanssa kun ei tarvitse yhtään pelätä et levy menisi invalidiin tilaan, niin ei sitä oikee enää tommosta jaksas.

 

JPQ
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2003 - klo 22.27:   
miksuh: mun kiintolevyt onkin vain 850Mb SCSI ja 1,080Gigaa Ide.

 

JPQ
Torstaina, 6. maaliskuuta, 2003 - klo 23.26:   
Ja mulla tuli tälläinen pulma paketin purku pysähtyi kesken kaiken miksiköhän ? käytän unlzx ohjelmaa

 

JPQ
Torstaina, 13. maaliskuuta, 2003 - klo 16.49:   
Purin uusiksi eikä tällä kertaa pysähtynyt kummalista noh samapa tuo pitää joskus kun jaksaa tutustua tuohon...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: