Bvisionista kysymyksiä

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 11/2002 » Bvisionista kysymyksiä « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Blank
Perjantaina, 22. marraskuuta, 2002 - klo 19.01:   
Sisältääkö Bvision scandoublerin tai flickerfixerin tapaista viritystä? Ovatko uudemmat, DCE:n valmistamat Bvisionit niin surkeita, kun uutisryhmissä väitetään? Onko flash-update "pakollinen"? Sattuisiko jollakulla olemaan kortin mukana tullutta A4-ohjetta skannattuna? Ovatko DCE:n sivut ainoat, josta voi etsiä phase5-kamojen kirjastoja, manuaaleja, etc...?

 

Seppo Typpö
Sunnuntaina, 24. marraskuuta, 2002 - klo 12.25:   
BVision ei sisällä scandoubleria tai flickerfixeriä, eikä myöskään omaa mahdollisuutta Amigan oman videon läpiviennille.

Tuosta DCE:n mallien huonoudesta en tiedä, omani (jonka aivan äskettäin möin pois) oli Phase5:n malli. Millaisista ongelmista on kyse? Muistaakseni joillakin BPPC korteilla oli ongelmia BVisionin kanssa joka saattoi aiheuttaa tiettyä epästabiilisuutta mutta se ongelma oli olemassa näillä Phase5:n korteilla.

Flash-updatehan tehdään BPPC:lle, ei BVisionille. Ei se ihan pakollinen ole ja koska et ole ilmeisesti G-Rexin omistaja, ei sitä ihan viimeisttä flashia kannattane edes laittaa. Itselläni on ppc.library versiota 46.35 ja ihan hyvin on kortti pelannut. Tätä updateahan ei kannata itse tehdä jos ei ole aivan varma mitä tekee, sillä voi saattaa kortin täysin toimintakyvyttömään tilaan...

 

lu0maska
Sunnuntaina, 24. marraskuuta, 2002 - klo 16.00:   
Heh, muistan kun itse flashasin aikoinaan BPPC:tä ja jokin meni mystisesti pieleen (tuli jokin ei-niin-rohkaiseva mustaa huumoria sisältävä virheilmoitus...) Panikoimisen jälkeen tosin lopulta onnistui. Onneksi.

Manuska ei tainnut asennusohjeiden lisäksi hirveästi infoa sisältää(?), mutta voin skannata sen jos ei sitä maailmalta löydy ja jos itse löydän sen vielä jostain.

 

lu0maska
Sunnuntaina, 24. marraskuuta, 2002 - klo 16.13:   
Tuota, löysin BVisionin ohjeläpyskän, mutta tässähän onkin kaikki saksaksi. Ja näyttää olevan Phase5:n aikainen, vaikka kortti olikin DCE:n valmistama.

 

deeq/RNO
Tiistaina, 26. marraskuuta, 2002 - klo 14.34:   
Skannasin tuon englanninkielisen ohjeläpyskän. Kuvat löytyy täältä:

http://deeq.wmhost.com/kuvat/bvision_1.jpg
http://deeq.wmhost.com/kuvat/bvision_2.jpg

 

Matti Kuuva
Keskiviikkona, 27. marraskuuta, 2002 - klo 9.44:   
Minulla oli P5 valmistama bvision, meni muistivian vuoksi takuuseen ja sain tilalle DCE:n bvisionin. Hyvin on mennyt.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: