Mitä tarviin että tällä tekis jotain...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 09/2002 » Mitä tarviin että tällä tekis jotain « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Make
Sunnuntaina, 15. syyskuuta, 2002 - klo 22.07:   
Ostin vähä aikaa sitte A4000T emon, 030 pros. kortin ja 2+16 Mb muistia kaikki muu puuttuu. Kertokaa kun en oo ikuna rakennellu Amigoita että mitä tarviin jotta tällä tekee jotai??

Käykö tähän tavallinen PC at poweri kun ne liittimet ainaski passas suoraa paikolleen vai onnistunko vain tuhoamaan emon

 

Jani Kuituniemi
Maanantaina, 16. syyskuuta, 2002 - klo 1.18:   
Onhan tuossa emolevyssä ne modulit mukana? (scsi, i/o moduli ja ide/korppuasema)? Mitään muutahan et varsinaisesti tarvitse kuin virtapiuhat kiinni ja 15Khz tilaan kykenevä monitori kiinni niin koneen pitäisi käynnistyä, mutta se kestää aika kauan (olisikohan 30 sekuntia?) kun se etsii korppuasemaa jota mikä ei ole kiinni. Onhan emolevyssä ROM piirit? niitä ilman ei kone käynnisty. Ei kai sitten muuta kuin emolevy koteloon kiinni ja korppu-asema (Amiga specifikki) ja näppäimistö sekä hiiri. Ei kai sitä muuta tarvitse alkuun päästäkseen.. kovalevy tietysti helpottaa elämää suunnattomasti :) Niin joo ja onhan siinä mukana se tytärkortti jossa Zorro paikat ovat?, jos ei niin eipä se kai kovin suuri tappio ole, Amigan tornikoteloissa semmoinen tulee mukana :)

 

Mä vaan
Maanantaina, 16. syyskuuta, 2002 - klo 2.31:   
Onko tämä nyt se Töyrylän (Hz) myymä rampa 4000T-emo, johon hän ei itse löytänyt moduleja? Jos on, niin toimimaan saaminen vaikuttaa aika epätoivoiselta.

http://saku.bbs.fi/discus/messages/3/364.html?1001425076

 

Jani Kuituniemi
Maanantaina, 16. syyskuuta, 2002 - klo 12.39:   
Yritin itse myös noita moduleita löytää ja mailasin pariinkin Amiga roinaa
myyvään liikkeeseen ja sieltä kehoitettiin etsimään rompetoreilta jne koska
heillä ei moisia moduleita ollut. Siksi en itse sitä Hz:n myymää emoa ostanut
vaikka kovasti mieli tekikin :)

 

Hz
Tiistaina, 17. syyskuuta, 2002 - klo 21.58:   
Ja Kukas tää "Mä vaan" on kun ei nimellä voi esiintyä?
vai onko sinut ristitty "Mä vaaksi" ? :)

................................................

Niin niistä moduleista, Olisin saannu ne modulit Ruotsista,
mutta henkilö jolta olisin saannu ne, niin se ei sitten halunnutkaan luopua niistä...

...ja kun oli 2 muuta A4K projektia työnalla,
niin en jaksanu polttaa ruutia enään kolmanteen 4K...
eli etsiä niitä moduleita...
eli näin.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: