Directory Opus Magellan II Open Sourc...

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2013 » Directory Opus Magellan II Open Source bounty « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Lauantaina, 4. helmikuuta, 2012 - klo 15.33:   
GP Softwarella ei ole ollut aikomuksia päivittää Magellan2:n Amiga-versiota enää vuosiin ja on yrittänyt myydä lähdekoodeja eteenpäin jatkokehitystä varten. Ohjelmisto onkin myyty jo parille eri taholle vuosien aikana, mutta kyseiset yksittäiset tahot eivät ole saaneet vietyä asiaa eteenpäin erinäisistä syistä johtuen.

Nyt olisi vihdoin mahdollisuus saada lähdekoodit vapaaseen levitykseen kenen tahansa parannettaviksi tai portattaviksi! Mielestäni tätä tilaisuutta ei kannata hukata, etteivät koodit jää taas vuosiksi hukkaan jonnekin ties minkä motiivin takia. Kyseessä on kuitenkin yksi parhaimmista ja suurimmista Amiga-ohjelmistoista koskaan, jolla riittää kysyntää yhä kaikille Amiga-yhteensopiville alustoille. Siitä voisi olla hyötyä niin classicille kuin uuden sukupolven alustoillekin OS4:stä ja MorphOS:sta AROS:iin.

Toki lähdekoodien vapautuksella ei vielä taata porttauksia kaikille alustoille, mutta se mahdollistaa kuitenkin jatkokehityksen. Olkoon se sitten pienimuotoista parannusta nykyiseen 68k-versioon tai täysimittainen käännös uudelle alustalle, mutta se jättää kuitenkin kaiken mahdolliseksi tulevaisuudessa.

http://www.power2people.org/projects/profile/64

 

Rakki
Käyttäjätunnus: rakki

Rekisteröity: 11-2009
Sunnuntaina, 5. helmikuuta, 2012 - klo 17.51:   
Kiitokset tiedosta. Osallistuttu pienellä summalla mukaan, 68k versiota tulee kuitenkin käytettyä jatkuvasti.

Patentit ja suljettu koodi ovat enemmänkin riesa kuin apu nykymaailmalle.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Sunnuntaina, 5. helmikuuta, 2012 - klo 20.33:   
Alemmasta tekstirivistäsi tiettyyn rajaan asti olen samaa mieltä kun näennäisesti itse keksittyä koodia. ja sitten asioita jota ei oikein voi monella tapaa tehdä kuten erään ikivanhan grafiikka algoritmi kirjan koodit ei saanut käyttää. Minulla onneksi eräisiin asioihin koodit uudemmassa jota mitä kirjaa katselin saa käyttää. joskin näistä uupuu perus ympyrän piirrot sun muut jos niitä sattuisi tarvitsemaan eli kuvankäsittelyä enemmän.

 

Hooligan/DCS
Käyttäjätunnus: hooligan

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 10. helmikuuta, 2012 - klo 7.31:   
Itsekin osallistuin pienellä summalla ihan vain periaatteen vuoksi. En jaksa uskoa että kohdesummaa saadaan kasaan ellei jotkut yksilöt höllää reilusti kukkaron nyörejä.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 10. helmikuuta, 2012 - klo 8.36:   
Kaukos tuo ollut auki ? ps. Magnellanista en ole koskaan pitänyt no perusidea hyvä vaan liian tahmea minulle. Jollain nyky tehon amigamaisuudella voisi olla eri juttu ja AmigaOnetkin vain amigamaisuuksia vaikka ovatkin virallsimpia.

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Perjantaina, 10. helmikuuta, 2012 - klo 15.51:   
jpq: 1.2. avattiin. Ja nopeudesta, että vaihdoin A1200/030:n OS3.9:stä takaisin OS3.1:een ja Magellaniin, niin johan taas lentää kone :-). A2000/010:llä se on liian hidas, sen myönnän ;)

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 10. helmikuuta, 2012 - klo 15.54:   
jpv: Makuasioita jopa 060 liian hidas pomalla tavallaan 3.9 edut tärkeämmät et olen ns niitä niin vakavia koodareita että haluan pitää koneet mahdollisimman tavallisina. lajissaan siis. ja se että ei kerta kaikkiaan ole tunteja säätää ulkoisesti saatikka muuten mieleen.

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Maanantaina, 19. maaliskuuta, 2012 - klo 16.42:   
Uutisointia asiasta vielä:
http://www.amiga.org/forums/showthread.php?t=61094
http://amigaworld.net/modules/news/article.php?storyid=6300
http://www.morphzone.org/news/1922.html

 

jon
Käyttäjätunnus: jon

Rekisteröity: 7-2012
Tiistaina, 28. elokuuta, 2012 - klo 15.21:   
Osallistuin. Kolehti on 65% kerätty.

 

kimmok
Käyttäjätunnus: kimmok

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 29. elokuuta, 2012 - klo 19.11:   
Miekään en oo koskaan päässy sisälle Magellanin hienouksiin.
Mutta mun pitäis laitta supporttia koska:
-se yhdistää AOS+MOS+AROS kansalaisia
-se voisi auttaa saamaan paremman desktop-filemanagerin AOS4:lle ja AROS:lle (ehkä jotain lisuja myös Ambientin kylkeen)
-68k version bugeihin päästäisiin käsiksi
-jos Hooligan laittaa rahaa johonkin bountyyn, sen täytyy olla tärkeä
-jne...

 

Rakki
Käyttäjätunnus: rakki

Rekisteröity: 11-2009
Keskiviikkona, 29. elokuuta, 2012 - klo 20.19:   
Aika hyvähän tuo keräysprosentti on jo nyt. Hyvällä tuurilla kerättävä summa on kasassa jo ennen joulua :-).

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 30. elokuuta, 2012 - klo 5.55:   
Minä en testasin puolituntia classic amgialla aikoinaan tuota mutta lähti pian pois liian tahmea makuuni classic amigalla itselle riittää perus directory opus. Toisaalta ei näillä tuloilla ihan noin vain tämmöisiin projekteihin rahaa voi pistää. kun nykyään oikeasti itselle ehdottoman tärkeidenkin hankkiminen kestää.

 

virgo
Käyttäjätunnus: virgo

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 8.08:   
joku voisi kertoa mikä tuo softa edes on ?
netti kuvien perusteella en osannut päättä onkose
filemanageri vai joku WB koristelu softa ?

 

Hanzu
Käyttäjätunnus: hanzu

Rekisteröity: 3-2010
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 8.32:   
@jpq
Toivottavasti huomasit että siellä piennimmät lahjoitukset ovat 4$ luokkaa. Itse en kehtaisi sanoa, että tuollaista summaa ei ole lahjoittaa kun johan tietkokoneen näppiskin tässä asiaa kommentoisessasi kuluu melkein saman 4$ edestä. ;) Toisaalta näen pointtisi rivien välistä, jos softa ei kerran kelvannut, ehkä se ei portattunakaan kelpaisi, jolloin ei ole riittävää syytä lahjoittaa mitään.

@virgo
Replacement filemanager sanoisin joka muuttaa myös ulkoasua jossain määrin. Ne jotka ovat käyttäneet AmiKit emulaattoria ovat ehkä huomanneet että Magellan II versio tulee ilmaiseksi sen mukana.
http://en.wikipedia.org/wiki/Directory_Opus

Itse jäin vielä miettimään summaa jolla haluan osallistua, aluksi meinasin jo pistää kunnon summan, mutta kun se että vaikka sorsat saataisiin ei vielä tarkoita että mitään syntyisi ja se mitä syntyy ei välttämättä ole itselle kelpaavaa. Ehkä pitäis kaivaa enemmän peluri asennetta tälläisiin.

Mitäs muuten tuo wikipediassa mainittu "AROS and MorphOS ports of this version were made available." tarkoittaa? Että sellaisetkin on mutta ei source koodia, jotta voisi kehittää lisää vai?

 

jon
Käyttäjätunnus: jon

Rekisteröity: 7-2012
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 9.27:   
http://dopus.free.fr/download.php sorsat Dopus 4:een.

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 11.10:   
virgo: eli uusin versio klassisesta Directory Opus -filemanagerista. Nelosversion jälkeenhän se laajentui ja modularisoitui huomattavasti vanhasta kahden näkymän periaatteesta.

Uusia ominaisuuksia tuli niin paljon, että niitä on turha alkaa näin pieneen tilaan kertomaan kovin tarkasti, mutta käyttöalue laajeni perinteisestä erillisestä filemanagerista aina koko Workbenchin korvaavaan systeemiin. WB:n korvaajana se antoikin todellisen ja kaivatun buustin Amigan käyttöliittymälle. OS3.5 ja 3.9 päivitykset eivät olleet mitään siihen verrattuna, lähennä vain näennäisiä pikkuviilauksia, joihin useimmat pettyivät vaikka niitäkin odotettiin hartaasti. Niiden sijaan oli jo ollut mahdollista käyttää pitkään todellista parannusta käyttöliittymään.

Magellan2 ei juurikaan koristele, vaan antaa älyttömästi lisätoiminnallisuutta ja mahdollisuuksia toteuttaa omia halujaan käytettävyyden suhteen. Sitä voi käyttää jopa perinteisenä kahden näkymän managerina, tai omalla ruudullaan erillisenä lisäominaisuuksien ja rajoittamattomien näkymien kera, mutta Workbenchin korvaajana siitä saa ylivoimaisesti eniten irti.

Ohjelman koko potentiaalin ymmärtäminen kestää jonkin aikaa, sen verran vapaasti se antaa mahdollisuuksia, että perinteiseen rajoittuneella mielikuvituksella ei heti keksi mitä kaikkea hienoa sillä saakaan aikaiseksi, mutta viimeistään vuoden käytön jälkeen siitä ei halua luopua enää koskaan :-). Pitkään minäkin vastustelin ja kituutteliin DOpus4:n+WB:n mukamas paremmuudella, mutta kun sitten kerran pakotettiin käyttämään jonkin aikaa, niin kuukauden päästä en enää vaihtanut pois.

Yhdellä ja samalla systeemiystävällisellä softalla saa korvattua useimmat patchit mitä WB:hen on perinteisesti asennettu, sekä saa paljon muuta. Tehokkaiden tiedostoikkunoiden lisäksi saa rajoittamattoman määrän hyvin konffattavia start-menuja (win95:n aloittama trendi), Workbenchin menut saa muokattua haluamakseen, automaattinen ikonien asettelu ja ryhmittely työpöydälle, näppäimistöoikotiet ja niiden kautta kaiken mahdollisen ajaminen, icon information ikkuna parempi kuin millään muilla patcheilla, automaattiset toiminnot eri eventeissä, ikonicachet, pehmeät skrollaukset, mikään toiminto ei blokkaa toisia toimintoja, täysin konffattavat context menut ikoneille/tiedostoille, sisäänrakennettu ftp, täysin konffattavat tiedostotyypit (mitä tapahtuu kun jotain tuplaklikkaa, tai tekee sen jonkun näppäimen kanssa, tai drag&droppaa jonnekin jne) ja niiden ryhmittely, hyvät teksti yms viewereit ja searchit, todella hyvät perinteiset tiedostonkäsittely funktiot itsessään (joinit, splitit, multirenamet, addiconit sun muut joihin tarvinnut ennen erillisiä softia)... ja todella paljon muuta... kaikki toimivat yhdessä ja eri osien välillä toimii drag&dropit kaiken mahdollisen kanssa.

Heh.. tulipa sitten avauduttua kuitenkin vähän noista ominaisuuksistakin, mutta kun pikkusen aina pännii kun näin hienosta softasta ei tiedetä mitään :-). Paras softa kautta aikojen, händs down.

Itse en ole voinut käyttää mitään systeemiä ilman Magellan2:ta sitten vuoden 1998. Edelleenkin teen käytännössä kaiken sillä jopa MorphOS:lla. OS4 ei ole ollut minulle mikään vaihtoehto juuri sen takia, että Magellan2 ei toimi siinä. En vaan yksinkertaisesti voi palata käyttämään perus-WB tyylistä ympäristöä. Johon tietysti ihmiset sanovat aina, että eivät muunlaista haluakaan käyttää, mutta eivät ymmärrä, että Magellan2:n saa näyttämään juuri siltä samalta WB:ltäkin ja voi käyttää kuten sitäkin, mutta kuitenkin lisäominaisuudet ovat helpottamassa elämää ja saatavilla tehokäyttöönkin tarvittaessa.

Hanzu: eli tosiaan DOpus4 on portattu, mutta DOpus5.x:n sorsat eivät ole saatavilla ja nimenomaan niistä on tässä kyse.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 12.03:   
jPV: ei muuten ole paras softa kautta aikojen liian raskas sitä paitsi. No lajissaan jos monipuolisuutta hakee kyllä todella hyvä.
Hanzu: en vielä huomannut että noin pienet käy mutta pitäs varmaan hankkia Paypal muutenkin. Miksi silti tukisin jotain mitä itse en tahdo käyttää ???

 

Hanzu
Käyttäjätunnus: hanzu

Rekisteröity: 3-2010
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 12.25:   
jPV kiitos tietopaketista. Tuo kuulostaa niin suurelta mahdollisuudelta, että taidankin pistää kymppejä tukeen ja toivoa että löytyy riittävästi niitä jotka pistävät edes vaikka sen 4$ jotta saadaan jotain hienoa kenties käyttöömme vielä kiintoisille käyttiksille.

jpq paremmus on tietysi mielipide asia ja jokainen tietysti voi punnita mikä muu on parempi omasta mielestä. Kannanottosi lisäksi olisi ollut kiva kuulla mitkä menevät sinulla edelle, koska on tietysti helpompi uskoa jPV:n vakuuttavaa kuvausta kuin lyhyttä ei ole kommenttia.

Itse en olisi varmaan enää Amigistikaan ilman Paypal accounttia niin paljon siitä olen tarvinnut sitten noin vuoden 2007. Ei tietenkään kannata tukea, jos ei näe mitään kiinnostusta asiaan, mutta se että Magellan II on ollut sinulla tahmea A1200 060 ?MB pohjaisessa systeemissä ei tarkoita sitä että se automaattisesti olisi toisten kokemana tai AROS, OS4.1 tai MorphOS portattuna myös tahmea.

Kaikille: Mielestäni jo osallistumalla tähän keskusteluun tuemme asiaa, koska aina löytyy lisää donereita kun tietoisuus asiasta lisääntyy joten jos ei halua tukea, tekee sitä tavallaan kuitenkin, kun keskustelee asiasta. Sillä emmehän voi vielä arvostella ja dissata tuotetta jota ei ole vielä edes tehty.

Onko tuo Magellan II mahdollista jotenkin irroittaa tuosta AmiKit paketista jotta voisi classic puolella testata kuinka tahmea on A4000 060/66MHz PPC kanssa vai onko siinä jotain juridista estettä tai miten se edes tapahtuisi eli onko tiedostot ripoteltu ympäri AmiKit pakettia?

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 12.27:   
No siitä raskaudesta voidaan olla montaa eri mieltä, kuten on jo useampaan otteeseen todettu, joten eiköhän se siitä.

Pienessä harrastajapiirissä on kiva tukea eri asioitakin, se voi auttaa muita pitämään mielenkiintoa yllä samaan harrastukseen ja sitä myöden auttaa. Ties vaikka poikii joskus omaan käyttöönkin jotain sitä kautta :-) Itsekin ostin esimerkiksi OS3.5:n ja 3.9:n ihan tuen vuoksi, vaikka ei niistä mulle mitään hyötyä sinällään ollut. Hyvä mieli, että osoittanut tukensa kuitenkin.

Tuossa bountyssä ei ole mitään rajoituksia lahjoituksen määrälle. Voi laittaa vaikka yhden dollarin :-)

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 12.51:   
Notkeus ja muistin kulutus ja varma yhteensopivuus. Varmasti uusissa toimiikin hyvin. Katsoo nyt jos jossain välissä tukee.
ps. minulla 128megaa ja testihetkellä ainakin 32megaa muistia varsinkin viimeisestä syö liikaa.
ja sekin vielä että koko ulkonäön värimaailma ja fontit (jotta itselle mukavaa lukea) olisi pistänyt pistää samantien uusiksi joten liian kova urakka sikälikin.

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 13.03:   
Hanzu: Enpä muista miten siinä AmiKitissä oli konffattu se, mutta periaatteessahan pitäisi riittää yhden hakemiston (johon DOpus5: assign osoittaa) kopiointi. Ja jos sen haluaa Workbench-replacement moodiin, niin alkuperäinen loadwb-käsky on korvattava loaddb-käskyllä (ja renamee vanhan loadwb_old:ksi, niin shift pohjassa buutattuna saa wanhan WB:n päälle Magellanin sijaan).

Paitsi jos AmiKitissä ei olla tehty siististi kaikkia ikoneja ja taustakuvia tuonne samaan hakemistoon, vaan poimittu niitä ties mistä, niin sitten voi joutua vähän metsästämään. Ja tietysti mitä ulkoisia käskyjä/softia on konffattu mukaan kans...

Pitäisi katsella joskus tarkemmin... jokunen vuosi sitten kun kokeilin viimeksi AmiKitiä, niin en tykännyt yhtään sen Magellan2-asetuksista. Ennemmin kannattaisin default-asetuksista lähtemistä ja niiden säätämistä omaan makuun. Mutta voinee tuosta jotain vinkkejä saada jos tutkiskelee miten siinä on konffattu mitäkin.

Ja enemmän saa tietysti irti jos etsiskelee dokumentaatiota vielä, että löytää kaikki näppiskomennot sun muut (esim. tiedostonimien/polkujen kopioiminen clipboardiin amiga-c/shift-amiga-c:llä, mitä ei älynny heti ennenku luki ohjekirjasta... mutta kun sen oppi, niin tulee käytettyä koko ajan). Jotain pikkuvinkkiä esim. mun wanhalta pikaseen kyhätyltä sivulta. Magellan2:ssahan tuli alkuperäisenä rahoille vastinetta yhteensä noin 400 sivuisena painettuna manuaalipakettina.

Lisäksi unohtui aiemmin sanoa, että Magellan2:tahan voi sitten laajennella loputtomiin hyvän ARrexx-portin ja ulkoisten moduulien kautta. Käyttäjät ovat tehneet satoja eri laajennuksia kaikenlaisiin ominaisuuksiin vuosien varrella. Itse olen tehnyt arexx-scripteihin kaikenlaisia requestereita ja progressbareja jne Dopuksen avulla. Esim. mun demo release -sivun päivitys menee dopuksen arexxin kautta. Valitsen vaan halutut tiedostot dopuksen listerissä ja kliksautan nappia, niin scripti kaivelee niistä file_id.diz:it, tsekkaa päivämäärät ja koot, tekee html:n, päivittää vanhaan, uppaa tiedostot ja näyttää prosessista progressbarin.

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 13.22:   
JPQ: DOpus ei sitä muistia kyllä ole syönyt, jollet itse ole käyttänyt massiivisia taustakuvia joka puolella jne. Mulla on pelikoneissakin (A1200/030/AGA) Magellan2 asennettuna eikä se vie muistia paljon mitään. Jonkin verran tuunattu, kymmenen startmenua, joihin lajiteltu pelejä kategorioittain, jne. Muistin kulutus buutin jälkeen on reilu 100k graffamuistia ja alle 2,5M fastia käytössä. Eli ihan vallan mainiosti riittää koneessa oleva 32 megatavua. Ykskään peli tai demo ei ole vielä valittanut muistin loppumista vaikka Magellanista käynnistelenkin. Ihan hyvin pyörii muutenkin, ei tahmaa. Kuten sanottua, OS3.9 oli samalla koneella monta kertaluokkaa hitaampi. Ja varsinkin käyttöön saatavat tehokeinot tekevät koneen käytöstä niin paljon sujuvampaa ja suoraviivaisempaa kuin perus-wb:n kanssa veivaaminen.

Ja fonttien vaihto on parin klikkauksen päässä, ei sen vaikeampaa kuin Workbenchin fonttien vaihtaminenkaan. On se kumma jos ei sellaista jaksa tehdä. Bonuksena niihin voi vielä valita shadow tai outline moodit, jolloin lukeminen selkeytyy ja kaunistuu :-) Taustakuvillekin on paljon monipuolisemmat vaihtoehdot kuin perus-WB:ssä.

 

virgo
Käyttäjätunnus: virgo

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 13.41:   
niihän se on että mikä joillekin on parasta mitä maailma tarjoaa on
toiselle vain tyhjänä kumisevaa huttua

vaikka olenkin paljon kuullut puhetta tuosta Magelanista
koskaan en ole nähnyt tarvetta sen käytölle
ehkä syynä on nimenomaan tuo gonffauksen tarve
ne jotka siitä tykkäävät / osaavat
itse en jaksa viettää aikaa testaamalla kaiken maailman
scriptien toimivuuksia kun en niitä kunnolla hallitse
ei nyt ole tarkoitus mitenkään haukkua kys softaa

mielestäni on tärkeää että kaikkea ohjelma rakentamista Commodore koneille tuetaan
lähinnä kysymys olikin siitä onko ohjelma minulle tarpeelinen
kuinka paljon siihen voisin siis investoida
mutta kuten tuolla edellä jo mainitu 4$ lahjoitus on mielestäni pelkkää vittuilua !

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 13.54:   
tein vaan "sillisalaatti taidetta" (teen jatkossakin kun ehdin) ja siinä juvat helposti 12megaa muistissa kerrallaan pari sellaista ja ohjelma itse. lisäksi taustalla oli usein sähköposti ainakin auki.
jPV: siinä aika monta fonttia jotka pitää vaihtaa ja heti kuten ne väritkin no luettavuus syistä. ps. jokainen tykkää mistä tykkää. En sano että ohjelma on huono muttei ole minun makuuni.

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 13.58:   
Täsmennyksenä vielä, että itse ohjelman konffaaminenhan tapahtuu sitten ihan GUI-pohjaisena, että ei noihin scripteihin tarvi tarvi koskea normaalikäytössä. Ne on vaan esimerkkinä, että paljon muutakin voi sitten tehdä jos haluaa ja tarvii.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 3. syyskuuta, 2012 - klo 14.05:   
Kuvien koko omassa viestissä on iso kun laksetta kuvien kokoa vaikkapa edes 300dpillä.

 

kimmok
Käyttäjätunnus: kimmok

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 29. marraskuuta, 2012 - klo 12.28:   
Dopus Magellan tulossa vapaaksi:
http://amigaworld.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=36909&forum=2

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Torstaina, 29. marraskuuta, 2012 - klo 15.22:   
Oooh, melkeinpä vaikea uskoa, kun sitä on väännetty niin suuntaan jos toiseenkin :P \o/

 

Hooligan/DCS
Käyttäjätunnus: hooligan

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 29. marraskuuta, 2012 - klo 17.25:   
Absolutely fabulous

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Tiistaina, 18. joulukuuta, 2012 - klo 20.21:   
Sorsat on nyt ladattavissa: http://www.power2people.org/projects/profile/64

Ja vähän epävirallisemmin, jos joku haluaa manuaalit pdf:nä, niin tuolta.

 

kimmok
Käyttäjätunnus: kimmok

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 4. tammikuuta, 2013 - klo 12.07:   
Nyt AOS4 käyttäjilläkin pitäisi pelata dopus5:
http://www.amigans.net/modules/xforum/viewtopic.php?topic_id=5671&start=120

Pakko joskus itekin alkaa opetella...?

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: