RDesktop käyttöliittymä

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2005 » Viestit 03/2005 asti » RDesktop käyttöliittymä « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

miksuh
Maanantaina, 17. tammikuuta, 2005 - klo 11.29:   
OS4 native versio:

http://www.amiga.org/modules/news/article.php?storyid=4490

Hyperion on kyllä tehnyt hyvää työtä Reactionin kanssa. Classic Amigan ClassActilla ei olis ikinä saanu aikaseki noin hyvän näköstä käyttöliittymää. Toivottavasti yhä useampi Amigan softa alkaa näyttää noin hyvältä.

 

Miikka
Maanantaina, 17. tammikuuta, 2005 - klo 11.43:   
miksuh:

Jep ... se on simppeli ja nätti. Aika up-to-date noin visuaalisesti, enkä keksi siitä paljoa kitistävää. Nämä on tietysti makuasioita.

Vähän privaa ... olin yhteydessä tuohon ruåtsalaiseen (?) kanssa-amigistiimme, joka tekee tätä sdk-browseria (Jamie Krueger Email: jamie@bitbybitsoftwaregroup.com) ja kertoi kysyttyäni, että reaction gui-builder on työn alla (vinkkasin joskus aiemmin, että hyvä sellanen olis varmaan kiva ja markkinoitakin vois olla...). Se ilmeisesti on ihan oikea ohjelmoija ja jos vaan kiinnostus riittää, niin se saattaa nähdä päivänvalon ja tuloskin saattaa olla hyvä :)

Selvyyden vuoksi...

Joku, joka ei ole oikea ohjelmoija: Miikka
Joku joka on ohjelmoija: Kuka muu hyvänsä ...

Miikka

 

Pekka Nissinen
Maanantaina, 17. tammikuuta, 2005 - klo 18.01:   
@Miikka

Ahaa, tuollaiselle olisi kyllä varmasti käyttöä. Olisi ainakin vähän nopeampaa väsätä noita käyttöliittymiä. Itse en ole vielä tuohon Reactioniin perehtynyt, olen aina itse pitänyt enemmän MUI:sta. :)

Se mitä tässä eniten kaipaa, niin hyvä tekstieditori syntax highlighting:lla. Niin, no oishan se GoldEd tietty olemassa mutta...

BTW, tuo RDesktoppi toimii kyllä ihan kivasti. Se GUI on muuten melkein 1:1 sen WinXP:n vastaavan laisen kanssa... ;)

 

hooligan/dcs
Maanantaina, 17. tammikuuta, 2005 - klo 18.35:   
Sain tuossa käsiini tämänpäiväisen MOS compilen RDesktopista, eli lisää päivityksiä pukkaa. Hyvä niin koska remote controlling säästää kummasti tilaa kun ei tarvitse näppistä, monsua eikä hiirtä :-)

 

JPQ
Maanantaina, 17. tammikuuta, 2005 - klo 18.45:   
hooligan/dcs: kyllähän tuo kätevää on jos ahdasta ja tarvii sellaisen
koneen silti jonka tuolla voi "pitkälti" korvata.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: