Sampo ja amiga!#¤%

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 12/2004 asti » Sampo ja amiga!#¤% « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

sloxa
Lauantaina, 27. marraskuuta, 2004 - klo 14.09:   
onko kukaan saanut sampo pankkia ja
osuuspankin verkko puolta toimimaan
millään amigan nettiselaimella?
eli siihen asti että saa jopa laskun maksettua!
olen yrittänyt Ibrowsella ja awebillä, mutta
ei toimi...
A1-xe + os4.0+päiv...

 

jontsa
Lauantaina, 27. marraskuuta, 2004 - klo 14.10:   
Lakkasi toimimasta jokin aika takaperin kun Sampo päivitti verkkopankkiaan. Muistaakseni sinne oli pistetty niin paljon kaikkea sekavaa javascript kökköä ettei enään Amigan selaimet suostuneet yhteistyöhön :(

 

Jani Kuituniemi
Lauantaina, 27. marraskuuta, 2004 - klo 14.49:   
Ainakin Voyagerilla toimii Osuuspankin verkkopankki.

 

itix
Lauantaina, 27. marraskuuta, 2004 - klo 15.02:   
Sampo toimii Voyagerilla. Pitäisi sen toimia myös IBrowse 2.3:lla jos on AmiSSL asennettuna?

 

ZAK
Lauantaina, 27. marraskuuta, 2004 - klo 15.15:   
Op toimii ainakin IB2.3.lla +amiSSL.Voyager 3.2 pelittää myös.

 

deeq/RNO
Lauantaina, 27. marraskuuta, 2004 - klo 15.25:   
Osuuspankkia on myös tullut käyteltyä uusimmalla IBrowsella. Jotkut valikot näkyy hieman oudosti, mutta pienellä kikkailulla laskut saa maksettua kyllä.

 

jontsa
Lauantaina, 27. marraskuuta, 2004 - klo 15.27:   
Testasin äsken Sampoa IB2.3:lla eikä lähtenyt toimimaan. Jos joku tietää miten sen saa pelittämään niin kertokaa ihmeessä.
Voyager pääsi hieman pidemmälle mutta sivuilta aukesi ilmoitus "Palvelu ei ole käytössä. Yritä myöhemmin uudelleen." Ehkä verkkopankkia päivitetään tmv tällä hetkellä.

 

Tuomo Mämmelä
Lauantaina, 27. marraskuuta, 2004 - klo 16.04:   
Osuuspankin nettipalvelusta löytyy myös tekstiversio jonka väittävät toimivan "kaikilla www-selaimen sisältävillä päätelaitteilla." Toimivuudesta en tiedä kun en ole koskaan kokeillut.

Lisätietoa: http://www.op.fi/pda

Itse palvelu: http://pda.op.fi

 

Boogie/GE
Lauantaina, 27. marraskuuta, 2004 - klo 16.13:   
Kaikki muut pankit toimii Amiga-selaimilla (IBrowse 2.3 + SSL), paitsi Kalevalasta kopattu nallen raha-Sampo. Nalle muuten laittaisi tuolta jokaisen ihmisen pois, kunhan kaikki toimisi moitteetta koneilla. Nalle suits ja rulez - Enkä tarkoita vaateita ;-)
IBrowsella toimii luullakseni jotenkin, kunhan krenaa javan kanssa. Olen saanut tuolta henk.koht. tilin listauksen, mutten pysty maksamaan laskuja, tai käyttämään muita toimintoja. Listaus onnistuu (muistaakseni) laittamalla sisäänmenossa returnin Location -kentän perään, eikä paina ruudun namiskuukkelia, eikä returneja ID-kentissä.

 

TSK
Lauantaina, 27. marraskuuta, 2004 - klo 18.12:   
Mä en päässyt IB:llä Nordeaan kirjautumaan sisään. Hyväksy-painike ei tee mitään.

 

Saul Ernvall
Lauantaina, 27. marraskuuta, 2004 - klo 22.13:   
Kyllä ainankin Nordea toimii IB:llä. Itse käytän sitä lähes päivittäin. Mutta Sampoon en ole päässyt kirjautumaan pitkään aikaan. Sivut toimivat siihen asti kun painan "kirjaudu" nappia, ja mitään ei tapahdu.

 

sloxa
Lauantaina, 27. marraskuuta, 2004 - klo 22.19:   
juu.. sama täällä ei tapahdu mitään,
kun painaa kirjaudu nappia!!
ottaa pannuu kun ainoastaan netti selaimen takia
pitää käyttää linuxia!!! (YDL3)
joutuu aina boottailee käyttiksestä toiseen...
ja rc-5 keskeytyy aina... ollut 72pv
päällä putkeen... ja hyvin toimii.. :)

 

itix
Sunnuntaina, 28. marraskuuta, 2004 - klo 0.37:   
Jos käyttää Voyageria niin painaa Reloadia kirjautumisen jälkeen.

 

TSK
Sunnuntaina, 28. marraskuuta, 2004 - klo 22.55:   
Miten teillä on asetukset IB:ssä jos Nordea kerran toimii ? Tai mitä pitäis osata säätää ?

 

tomazkid
Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 4.35:   
@Sloxa

miksi et laita dnetc-clienttiä laskemaan YDL:än kanssakin? :)

 

jPV
Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 16.12:   
TSK: Nordea (ja aiemmin Merita jne.) on toiminut täällä aina ainakin IB1.22 ja IB2.3 selaimilla, kunhan vaan SSL on ollut päällä. Aikoinaan Solossa jopa luki IBrowse tuettujen selaimien listalla :)

 

miksuh
Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 16.22:   
Vielä pari vuotta sitten mulla toimi Osuuspankki ja Sampo, mut nykysessä kämpässä ei ole ollu vielä nettiä, niin enpä ole tommosta muutosta huomannu...

Sille Amizillalle olis kyllä tarvetta tonkin takia..

 

JPQ
Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 22.25:   
jPV: ei kai ? vau... olemmehan tietotekniikan jäljessä kävelijöitä me suomalaiset.
miksuh: miksei mielummin Amyzillalle tuo Amizilla ei ole musta yhtä hyvän kuuloinen/näköinen.

 

sloxa
Tiistaina, 30. marraskuuta, 2004 - klo 12.54:   
juu... tottakai mulla myös Ydl laskee myös...
rc5... amiga tiimille...

 

Jupp3
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2008 - klo 19.16:   
Just vilkaisin Sampon tiliä AWebilla, ja tuntui toimivan :)

 

Jupp3
Keskiviikkona, 26. maaliskuuta, 2008 - klo 12.45:   
Sampon uudistuksen myötä "minisampo" löytyy nykyään osoitteesta https://mobiili.sampopankki.fi - ulkoasu on muuttunut, enkä tiedä toimiiko edelleen amigan selaimilla, mutta olettaisin näin, aiemman kanssa ei ainakaan ollut ongelmia.

 

mkl
Keskiviikkona, 26. maaliskuuta, 2008 - klo 16.07:   
Ei muuta kuin vähemmistövaltuutetulle valitus, jos ei Amigaa tueta.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: