Uusi CAM on muuten taas julkistettu..

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 12/2003 » Uusi CAM on muuten taas julkistettu.. « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

KimmoK
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 0.42:   
Hehhee, monta hyvää judanssia havaittavissa, eikus lukemaan...

 

itix
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 1.20:   
Kuulemma OS4 boottasi BPPC:llä?

 

KimmoK
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 11.02:   
Suurin ylläri on TIETENKIN se mikä myös ANN:ssä aiheutti ihmetystä:
"How did JoannaK get in there ??"

ANN threadi

Hehheeee!

 

Janne
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 11.42:   
Jännä lehti tuo CAM kun ei saa puhua mitä se sisältää. :) Kuvitelkaa jos ei foorumeilla saisi puhua mitä uusin MikroBitti sisältää...

Lähinnä huvittava katsella ketjua ketjun perään kun ihmiset vinkkailee toisilleen silmää ja viittaa johonkin sivunumeroon ja kappaleeseen, ilman että puhuvat mistä puhuvat. Ylipäätänsä CAMin julkaisusta uutisoiminen on hassua, kun se on pienelle piirille tarkoitettu salainen lehti.

Oh well. Sopii hyvin tähän Amiga Inc.:n tyyliin olla kertomatta itse asiaa. :)

No, go ahead, sanokaa että olen vain kateellinen jäsenille. :)

 

Joanna
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 11.56:   
KimmoK: Hmm.. ei ainakaan minulle olla mainittu, no ilmeisesti viite ei ole kovinkaan tärkeä?

 

Jope
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 14.21:   
Jaa-a mistähän johtunee..

Kyseessä on kuitenkin artikkeli nimeltään:

"Merry Christmas and a Happy New Year to all
From the entire AmigaOS4 Development Team!"

Sisältää siis eri OS4-devien jouluterveisiä. Sitten yksi näistä tervehdyksistä on:

"How did I get in here?
Urrggg, don't touch me - I'm melting

JoannaK"

(joudunko nyt kadotukseen, kun pastesin salaisesta CAM-lehdestä sisältöä julkisuuteen :-D)

 

Piru itse
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 14.42:   
Joudut!

mwhahahahahaha!!

 

JPQ
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 14.57:   
Jope: No joudut jos olet uskovainen muihin itse pirun kyvyt eivät yllä.:)

 

Jope
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 15.42:   
Nööyyyyyyyyyyyyy.

Kohta kuponkiskeeman muut jäsenet vaihtaa salaista kädenpuristusta ja mä en saa enää tietää sitä. :-(((((

 

Seppo
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 16.37:   
Janne:
"No, go ahead, sanokaa että olen vain kateellinen jäsenille. :) "

No jos noilla perusteilla tuommoinen leima tulee, niin sitten meitä on kaksi :)

Itseäkin hieman nyppii tuo sama homma - tuskin se kenenkään investointia heikentäisi jos noista lehden pääkohdista julkaistaisiin kaikkien saataville lyhyt yhteenveto - päinvastoin, se saattaisi jopa kannustaa joitain liittymään kerhoon jolloin saisivat lukea koko stoorin.

Taidan pistää vahingon kiertämään - ostin eilen Tieteen Kuvalehden, jossa on monta kiinnostavaa artikkelia - mutta koska laitoin siihen omaa rahaa kiinni, en kerro niistä muille - ostakaa oma lehtenne! ;-)

 

itix
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 16.47:   
Onhan tuossa CAM:ssa myös reportti Achemystä, AmigaOne-juttu ja reporttia ANT-tapaamisesta. Tuo BPPC-juttu mainittiin siis Ben Hermansin AmigaOS 4 Updatessa. Niin ja Backdrops R Us.

Niin ja minulle CAMia ei tule mutta ajattelin valaista tietämättömiä siitä huolimatta :)

 

Janne
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 16.52:   
@Jope

""How did I get in here?
Urrggg, don't touch me - I'm melting

JoannaK"

Tosi kypsää :)

 

Janne
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 16.57:   
@Seppo

"Taidan pistää vahingon kiertämään - ostin eilen Tieteen Kuvalehden, jossa on monta kiinnostavaa artikkelia - mutta koska laitoin siihen omaa rahaa kiinni, en kerro niistä muille - ostakaa oma lehtenne! ;-)"

:) :)

 

KommiK
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 17.27:   
Arveluttavinta CAMissa kai on se että Ray & Co voi bannata sut pois jos kerrot mitä siellä lukee. Typeräähän moinen on, mutta mielestäni validi uhka.

- the name has been changed to protect the innocent

 

Joanna
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 19.08:   
Janne: No, ei tuo sen kummempaa ole kuin julkaisun muukaan sisältö.. Hieman sama kuin pistäisi WrongPlanet:ille pääsymksuksi 50 eukkia vuosi.

 

itix
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 22.03:   
"Arveluttavinta CAMissa kai on sPakko myöntää että SnoopDos näyttää tuossa CAM:n screenshotissa paremmalta kuin MorphOS:ssa :)

 

itix
Keskiviikkona, 10. joulukuuta, 2003 - klo 22.04:   
Buah... Tekstiin jäi lainaus jota en halunnutkaan... &%@ IB!

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: