Mikä bitti

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2011 » Mikä bitti « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

flux
Käyttäjätunnus: flux

Rekisteröity: 2-2010
Perjantaina, 17. kesäkuuta, 2011 - klo 5.37:   
http://koti.mbnet.fi/flux/saku/bittijuliste.jpg

Tarkastin bittikokoelmaani ja huomasin, että yksi juliste on erilleen. Tietääkö kukaan, minkä numeron mukana se on tullut, että saan laitettua sen oikean lehden väliin.

 

Hanzu
Käyttäjätunnus: hanzu

Rekisteröity: 3-2010
Perjantaina, 17. kesäkuuta, 2011 - klo 9.40:   
Onko siinä keskiaukeama niitinreijät? Jos ei ole, niin on tietysti ollut pelkästään taiteltuna lehden välissä mikä vähän hidastaa etsintää. Kuten ehkä olet jo katsonut kyseinen peli on julkaistu 1990 eli 1989-1991 välissä sille on ollut paikka. Pyrin tarkastamaan mitä noissa vuosikerroissa on minulla, mutta jos joku muu ehtii nopeammin sanoa niin aina parempi.

Sitten kun löytyy tuo tieto löytyy kannattaa harkita merkisisikö tuleville sukupolville julisteen taakse kevyesti lyijykynällä mihin lehteen se kuuluu.

Itse olen kanssa siirrellyt viime vuosina julisteet takaisin lehtien väliin. On se kumma miten ihminen muuttuu pelkästään iän myötä kun oikein ihmetyttää mitä kaikkea on viitsinyt pitääkin esillä.

[OFFTOPIC]
Julistekokoelman helmi on ehdottomasti noin A3 kokoinen Bubble Bobble juliste joka tosin ei tullut lehden välissä vaan sen sain joskus Triosoftista ilmaiseksi. Muutaman kerran olen meinannut senkin jo myydä, mutta vielä en ole raaskinut.

 

flux
Käyttäjätunnus: flux

Rekisteröity: 2-2010
Perjantaina, 17. kesäkuuta, 2011 - klo 11.54:   
Ei näy niitinreikiä.

Mulla on seinällä enää barbarian (psygnosis) amigapelin mukana tullut juliste. Obliteratorin juliste on joutanut jo aikaa sitten takaisin pelilootan sisälle hyllyyn.

 

kitaramies94
Käyttäjätunnus: kitaramies94

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 17. kesäkuuta, 2011 - klo 14.43:   
Mun kaikki Amigapeli julisteet ovat niin uskomattoman hyvässä kunnossa ettei niitä edes usein kehtaa availla :D Mm. Fire & Ice ja Zool ainakin.. Oli niitä muitakin mutta noi muistaa parhaiten, varsinkin kun zoolin juliste on aivan jumalattoman iso

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: