Kraftwerkin keikka

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2003 » Viestit 12/2003 asti » Kraftwerkin keikka « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Rebb
Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 0.22:   
Kuinkas moni täältä on lähdössä tuonne?
Itse sain joululahjottua itseni parilla lipulla :)

 

Joanna
Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 0.46:   
Kuulin tapahtumasta kolme päivää sen jälkeen kun lipunmyynti oli alkanut.. Eli samat kolme päivää sen jälkeen kun se oli myyty loppuun.

Saattaahan peruutuspaikkoja tulla vielä mutta tuntuu epätodennäköiseltä että olisin pääsemässä paikalle.

 

Rebb
Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 0.50:   
Lippuja on tullut lisää myyntiin ja saatavilla vieläkin lippupalvelun kautta. Paikat on tosin mitä on.

 

JPQ
Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 1.13:   
Ja minulla ei budjetti salli ja toivotaan että keikalla on puku pakko.:)
PS. hienoa niille jotka pääsee että tulevat suomeenkin.
PPS. Virallisuus on ilomme.:)
PPPS. Boing! oli oliko Music Non Sto"o"p biisissä mukana muistaakseni...

 

TSK
Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 12.07:   
Koska tuo on, missä ja paljonko maksaa liput ? Missäpäin nettiä on lisää tietoa ?

 

JPQ
Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 12.43:   
TSK: olisikohan lippupalvelun sivulla ajankohtakin kun se myy liput tietääkseni ja mutulla päiväys oli 6.2 mutta siis vain ulkomuistista tuo päiväys.

 

Jope
Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 15.31:   
Mä oon tulossa.

 

Explo
Perjantaina, 21. marraskuuta, 2003 - klo 0.38:   
Harkitsin tuota, mutta taitaa jäädä kuitenkin väliin.

Sivuhuomatuksena: ensimmäisen kerran tiedän kuulleeni kraftwerkkiä jostain kuuslankkudemosta, jossa oli sovitus The Modelista. Pidin, myöhemmin sitten oivalsin alkuperäisen version kuullessa että heeetkinen, tämähän on kuultu joskus ennenkin.

 

Thematic
Perjantaina, 21. marraskuuta, 2003 - klo 18.22:   
Minä kuulin Kraftwerkia joskus 4-vuotiaana, kun se sai jopa radiosoittoa.

 

JPQ
Perjantaina, 21. marraskuuta, 2003 - klo 20.26:   
thematic: oletkohan minua vanhempi olen vuosimallia 1978 vai onko asia toisin päin. Onhan asia ihan sama mutta olisi kiva silti tietää kun sulla noin erikoisesti käynyt.:)

 

potkustart
Perjantaina, 21. marraskuuta, 2003 - klo 22.16:   
Kraftwerk taisi olla suosittu erityisesti 80-luvun alussa kun syntetisaattorimusaa soittavat bändit olivat "in". Kraftwerkia kuulin eka kerran vuonna 1978. Biisi oli "The Robots". Siitä lähtien olen ollut Kraftwerk -fani ja mielelläni menisin vaimon kanssa keikalle jos niitä lippuja saa vielä ostettua :)

 

potkustart
Perjantaina, 21. marraskuuta, 2003 - klo 22.29:   
JPQ: jäi laittamatta tuohon että silloin sitä kuuli radiostakin (siis -80 luvun alussa) :)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: