Koiruuksia

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2003 » Viestit 06/2003 asti » Koiruuksia « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Anu Seilonen
Lauantaina, 3. toukokuuta, 2003 - klo 0.51:   
Koirakeskustelu siirretty muualta. -Thoriel

 

Hooligan/DCS
Torstaina, 1. toukokuuta, 2003 - klo 13.52:   
Eilen tuli Buckin kanssa ircissä esille että miehellä on ollut samanlainen koira kun mulla on nyt (Pyreneitten koira). Ja koiraihminen ei voi olla läpeensä paha ihminen, eihän? ;-)

 

JPQ
Torstaina, 1. toukokuuta, 2003 - klo 15.52:   
Hooligan: riippuu koirasta jotkut perhoskoiran ja mäyräkoiran omistajat on pahoja esimerkiksi mutta jos on susi koira ei voi olla paha se on sentään koira eikä perhos tai mäyrä rotu.
PS. Voisitko kertoa tarkemmin minkälainen tuo koira on ?
PPS. Pidän koirista mutta perhoskoiraa en ymmärrä eihän se osaa edes lentää.:)

 

Hooligan/DCS
Torstaina, 1. toukokuuta, 2003 - klo 15.57:   
>Hooligan: riippuu koirasta jotkut perhoskoiran ja mäyräkoiran omistajat on pahoja esimerkiksi mutta jos on susi koira ei voi olla paha se on sentään koira eikä perhos tai mäyrä rotu.

OK :-)

>PS. Voisitko kertoa tarkemmin minkälainen tuo koira on ?

Jep. Tämmöttinen vekkuli:
http://koti.phnet.fi/yh14756/pics/P1010011.JPG
http://koti.phnet.fi/yh14756/pics/19_1_2003/P1190002_.jpg
http://koti.phnet.fi/yh14756/pics/19_1_2003/P1190003.JPG

 

Seppo
Torstaina, 1. toukokuuta, 2003 - klo 17.43:   
JPQ: Onkos sinulla erityistä jotain mäyräkoiria ja niiden omistajia vastaan? Vai perustuuko väitteesi johonkin ennakkoluuloon? :)

 

Seppo
Torstaina, 1. toukokuuta, 2003 - klo 17.45:   
Hooligan: Eikös se Aatukin ollut aikanaan koiraihmisiä? Eli ei koiraisäntää karvoihin katsominen :)

 

JPQ
Torstaina, 1. toukokuuta, 2003 - klo 19.02:   
Seppo: no tuo oli erittäin huono/hieno vitsi. Ja minä en oikein ymmärrä silti perhos koiraa.
PS. Mäyräkoiraa kohtaan ei ole eikä varsinaisesti perhoskoirakaan ihmettelen vaan kuka sellaista perhoskoiraa haluaa pitää selväää eläin rääkkäystähän monet koirarodut on.
PPS. Oletko mäyräkoiran omistaja ?

 

Hooligan/DCS
Torstaina, 1. toukokuuta, 2003 - klo 19.37:   
@Seppo

Siitä miehestä ei tiedä mitä teki koiriensa kanssa, hulluilla on hullujen huvit :)

 

Seppo
Perjantaina, 2. toukokuuta, 2003 - klo 0.03:   
JPQ: Anteeksi jos pahoitin mielesi. Mulla vaan nousi hieman karva pystyyn kun pistit pikkukoirat ja niiden omistajat tuolla lailla samaan kategoriaan. Nuo 'taskukoirat' (perhoskoira, chihuachua) menee minunkin hilseen yli, mutta mäyräkoira on minusta koirarotuna klassikko siinä missä saksanpaimenkoira tai vaikka bernhardilainen. Missä muussa koirarodussa yhdistyy peloton ison koiran luonne ja hulvattoman koominen ulkonäkö? :)

Kalikka kalahti tosiaan senkin takia että olen vuoden ollut koiratarhasta pelastetun kääpiömäyriksen omistaja enkä mielestäni ole paha. Ainakaan tahallisesti :)

 

JPQ
Perjantaina, 2. toukokuuta, 2003 - klo 1.49:   
Seppo: Not et pahoittanut mieltäni olin varautunut vastaiskuun.
PS. Vitstalin jos jäi hämäräksi ja mistäkö vitsailin siitä ihankuin koirarotu tai se onko koiraa vai ei paljon ihmisestä kerro.
PPS. Pidän myös hevosista ja muista elämistä. Ärsyttävin eläin on ihminen.
PPPS. Hevonen esimerkkinä siksi koska siitä koiran kanssa eniten.

 

miksuh
Perjantaina, 2. toukokuuta, 2003 - klo 14.52:   
Naapureilla on tommonen suunnilleen taskuun mahtuva koira. Ei voi niinku tajuta miten sen kokosesta otuksesta lähtee niin hirmunen meteli :) Aina kun kävelen pihalla ohi siitä se spurttaa hirveetä vauhtia kohti ja sit jos talutushihna pysäyttää sen ni hirvee mekkala protestina :)

 

Hooligan/DCS
Perjantaina, 2. toukokuuta, 2003 - klo 15.04:   
eihän alle 50kg voi edes sanoa koiraksi :-)

 

Esa Haapaniemi
Perjantaina, 2. toukokuuta, 2003 - klo 15.12:   
Minulla pitää olla ankkurina yli 100 kg painoa, että saan pidettyä ylisuuren bokserimme paikoillaan. Erityisen vaikeaa se oli talvella liukkaiden aikana, kun se näki kissan. Minulla on nyt hiukka paha mieli, kun jo lähes 13 vuotias toinen koiramme lopetettiin eilen... Silloin oli todella kiva, kun molemmat koirat vetivät yhtä aikaa kissan perään (oli kuitenkin kesäkeli) !-)

 

KimmoK
Perjantaina, 2. toukokuuta, 2003 - klo 16.36:   
@Esa

Otan osaa.

 

JPQ
Perjantaina, 2. toukokuuta, 2003 - klo 19.58:   
miksuh: sitä paitsi pikkukoirat on eläinrääkkäystä.
Hooligan: ei raja ole tuossa kohtaa. Rajaa en osaa sanoa mutta paras koira minusta kuitenkin susi koira.
Esa: otan osaa ja kysyn mikä vaiva aiheutti lopetuksen ?

 

Hooligan/DCS
Lauantaina, 3. toukokuuta, 2003 - klo 13.00:   
@JPQ
"...kun jo lähes 13 vuotias", pakkaa olemaan isoilla koirilla jo vanhuuden oireita tuossa iässä.

 

JPQ
Lauantaina, 3. toukokuuta, 2003 - klo 13.38:   
Hooligan: tiedän tiedän mutta oliko tarkempaa sehän tässä kiinnostaakin.
PS. Koiraa en pystyisi pitämään mutta jotain niistä silti tajuan.

 

Seppo
Lauantaina, 3. toukokuuta, 2003 - klo 23.44:   
Esa: Otan osaa. Tiedän aika hyvin miltä sinusta mahtaa tuntua, edellinen koirani kuoli (14 v seropi) kuoli melko tarkalleen vuosi sitten ja olin kyllä aika rikki vielä viikkoja sen jälkeen.

miksuh: Sun pitäisi tutustua tuohon Otto-mäyrikseeni, siinä on semmoine hiljainen hissukka kokoisekseen. No se ei tosin ihan taskukoira ole, painoakin lähes 9 kg :)

JPQ: Eläinrääkkäystä minusta on tiettyjen rotujen liian pitkälle jalostaminen, jolloin niille ilmenee kaikenlaisia vaivoja ja sairauksia. Samoin kaikenlaiset typerät rotumääritelmät jotka vaativat esim korvien/hännän typistämistä ovat minusta suorastaan sadismia.

 

JPQ
Sunnuntaina, 4. toukokuuta, 2003 - klo 2.08:   
Seppo: just tuo on sitä mitä minäkin ajan takaa eläinrääkkäyksellä ja perhoskoirahan on vain yksi esimerkki. Vähän myös epäilyttää väite että koirat ja kissat (ei kaikki vaan osa) pitäisi Kissa/Koira näyttelyistä.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: