Lahjontaa ja propagandaa

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 » Lahjontaa ja propagandaa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Esa Haapaniemi
Torstaina, 27. maaliskuuta, 2003 - klo 11.08:   
Kiitoksia Anulle liian pienestä T-paidasta ja CD levystä. Paketissa oli mukana myös erään nimeltä mainitsemattoman firman hieman virheellinen mainos, joka sai minut tarttumaan hiireen ja kommentoimaan asiaa. Onhan se lahjuksena ihan käypä tuo paita, ja ajatuksena "parempi" kuin Amiga Incin paitatarjous;) mutta kun se oli kokoa L, ja minun kroppani on kaikkien minut nähneiden perusteella vähintään XXXXL. Ilmeisesti noin suuria paitoja ei ole saatavana, kun firman emolevykin on minimisoitu...

En ala arvailemaan syitä, sillä mukana oli jonkinlainen selityskirjekin, joten kiitän nyt näin julkisesti saamastani lahjasta !-)

 

Jon
Torstaina, 27. maaliskuuta, 2003 - klo 11.14:   
Ei saa katsoa lahjapegasoksen suuhun vai miten se män?

 

KimmoK
Torstaina, 27. maaliskuuta, 2003 - klo 14.57:   
Esa: jospa Anu arvasi jo entuudestaan että et sie sitä peggypaitaa viitsis kuitenkaan päälle laittaa... :)

Kyllä Anu varmaan on ihan oikeasti ollut vilpitön lahjuksissaan ("propaganda" mainoksesta huolimatta). Ilmeisesti Genesi sponssaa kun AInc:llä ei rahkeet moiseen riitä...

 

Anu Seilonen
Torstaina, 27. maaliskuuta, 2003 - klo 18.06:   
Kaikki paidat olivat siis kokoa L, niihin emme voineet vaikuttaa.

 

Joanna
Perjantaina, 28. maaliskuuta, 2003 - klo 16.42:   
Anu: ainiin.. Se arvonnassa ollut peliohjain oli saatu lahjoituksena sellaisesta kuin Kampusdata Jyväskylä. Siellä on töissä konemyyjä joka aikoinaan oli itse aktiivinen Amigisti, sen vuoksi tunnisti tavaran joka oli jäänyt varastohyllyyn jonain aiempana vuonna. Hän antoi sen minulle kun lupasin antaa järjestölle palkinnoksi ja mainita mistä tuote on peräisin. Muistelen että olisin tämän maininnut aikoinaan kun tuon sinulle lähetin mutta jos on unohtunut niin tulkoon nyt mainittua :)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: