Hyvää joulua kaikille Amigisteille ja...

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2002 » Hyvää joulua kaikille Amigisteille ja Ex-Amigsteille ja Amigasta kiinnostuneille « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Tiistaina, 24. joulukuuta, 2002 - klo 1.45:   
Otsikko kertoo kaiken... paitsi sen että
Amiga tarkoittaa nyt myös AmigaOnena ja Pegasosta yms.

 

Joanna
Tiistaina, 24. joulukuuta, 2002 - klo 3.26:   
Eiköhän se ole tärkeintä mitä on sydämmessä eikä mitä on pöydässä.. tietenkin niin kauan kuin kinkkua ja muita ruokia riittää ettei tule nälkä kesken Joulunvieton :)

Hyvää Joulua tasapuolisesti.

 

Anu Seilonen
Tiistaina, 24. joulukuuta, 2002 - klo 5.20:   
Yhdistyksen puolestakin hyvää joulua ja myös uutta vuotta itse kullekin säädylle. Toivottavasti vuosi 2003 tuo mukanaan jotain mukavaa!

 

JPQ
Tiistaina, 24. joulukuuta, 2002 - klo 13.04:   
Joanna: Tottakai muuten mutta olemme sentään tällä foorumilla eikä millään julkisella palstalla joka kaikille koneryhmille tarkoitettu. Ja vaikka ollaankin vapaan sanan puolella.

 

Janne
Tiistaina, 24. joulukuuta, 2002 - klo 14.25:   
JPQ: Luin eka että AmigaOmena. :) No sellaisia punavalkoisia herkullisia... Siinäpä bisnesideaa ensijoululle! Kun vielä odottelemme AmigaOneja. ;) No ei, itseasiassa pidän sangen varmana että molemmat "Amiga"-vaihtoehdot ovat ensi vuonna tarjolla. Pegasos/MorphOS tuli jo, AmigaOne-hardiskin... Enää OS4 ja kilpa voi alkaa. Ihmettelisin jos 12 kk ei riitä siihen - johan sitä on pari vuotta odoteltu. :)

Paras voittakoon. Onnea kilpailijoille! :) Ja hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta Saku-foorumilaisille ja kaikille muille aiheesta kiinnostuneille!

 

JPQ
Tiistaina, 24. joulukuuta, 2002 - klo 23.28:   
Janne: Punakeltaisiapas ja vieläpä sellaisia ranskan goldeneita jotka minä muista ei tälläisiä kuin nykyään. Ja jos paras voittaa hinnan huomioiden liinee Pegasos mutta muuten en vielä kantaa ota.

 

Janne
Keskiviikkona, 25. joulukuuta, 2002 - klo 14.40:   
JPQ: Niin, voi olla että Pegasos on paras mutta ei voita koska Amigalla on nimi... That's the way it goes sometimes.

 

JPQ
Keskiviikkona, 25. joulukuuta, 2002 - klo 15.19:   
Janne: Hinta mielessä siis paras muuten en sano ennen kuin koneet pääsee pika giljotiinini. Ja lisäksi luulen että mun vaihtoehto yxi on pelkkä PPC turbo. Eli hintalaatu suhteeleentaan paras mutta sehän ei aina riitä. Ja tosiaankin Amigalla on nimi.

 

KimmoK
Keskiviikkona, 25. joulukuuta, 2002 - klo 17.26:   
JouluPäivää minultakin.

Ja AmigaRautaista vuotta 2003 !!!!!!!!!!!!!

(nimellä tai ilman)

 

JPQ
Keskiviikkona, 25. joulukuuta, 2002 - klo 19.00:   
KimmoK: viittaatko tuossa (nimelllä tai ilman) perhoseen ?
Janne: siis Pegasos ei PPC turbo siis tuohon hinta laatu suhde kohtaan.

 

TSK
Torstaina, 26. joulukuuta, 2002 - klo 2.19:   
Sitä samaa minunkin puolestani näin hieman myöhässä !

 

tomppa
Perjantaina, 27. joulukuuta, 2002 - klo 17.48:   
Ja myöhästyneet joulut täältäkin! Toivottavasti edes jollain löytyi jännää amigamaa pukinkontista ;-)

 

JPQ
Perjantaina, 27. joulukuuta, 2002 - klo 19.15:   
Tomppa: Minulla on lähin tarava oli Viisi tyhjää 80min CDR levyä. (RIittää muuten tosi pitkään meillä rehellisillä)
PS. Toivotaan että PPC turboja saa vielä silloin kun siihen on varaa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: